DSpace talpykla

UAB „Atavis“ klientų lojalumo didinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gronskis, Arminas
dc.date.accessioned 2019-08-09T08:18:44Z
dc.date.available 2019-08-09T08:18:44Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2017
dc.description In the theoretical part of the work there are discussed marketing tools, importance of loyalty to the company, aspects of increasing loyalty. The analytical part of the thesis discusses the research performed and the analysis of its results. In the practical part of the thesis there are suggestions how to increase customer loyalty in the company UAB „Atavis“. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje yra aptariamos marketingo priemonės, lojalumo svarba įmonei, lojalumo didinimo aspektai. Analitinėje darbo dalyje yra aptariamas atliktas tyrimas ir jo rezultatų analizė. Praktinėje darbo dalyje yra pateikiami pasiūlymai kaip padidinti klientų lojalumą įmonėje UAB „Atavis“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Lojalumo didinimas, klientas, marketingo priemonės. en_US
dc.title UAB „Atavis“ klientų lojalumo didinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing the Atavis UAB Client Loyalty by Using Marketing Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra