DSpace talpykla

UAB „Metausta“ rėmimo priemonių tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Liutkevičius, Lukas
dc.date.accessioned 2019-08-09T08:15:57Z
dc.date.available 2019-08-09T08:15:57Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2015
dc.description In the first part, the theory analysis of promotion tools and methods to evaluate the effectiveness of promotion tools is provided. In the analytical paper part, the Metausta UAB and her main competitor’s situation in market and promotion tools are analyzed. In the last part, the plan to improve promotion tools of Metausta UAB is provided. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje pateikiama mokslinė rėmimo, jo elementų ir reklamos efektyvumo įsivertinimo metodų teorinė analizė. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje, analizuojama UAB „Metausta“ ir jos pagrindinių konkurentų mikroaplinka ir naudojamos rėmimo priemonės, pateikiama tyrimo metodika ir apklausos rezultatų analizė. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas UAB „Metausta“ rėmimo priemonių tobulinimo planas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Rėmimas, rėmimo priemonės, rėmimo tobulinimas. en_US
dc.title UAB „Metausta“ rėmimo priemonių tobulinimas en_US
dc.title.alternative Development of Promotion Tools at Metaustas UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra