DSpace talpykla

2D animacijos kūrimas ir taikymas komunikacijai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Aleksiūnas, Martynas
dc.date.accessioned 2019-03-13T07:58:01Z
dc.date.available 2019-03-13T07:58:01Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1156
dc.description The aim of this final work is to demonstrate acquired knowledge in creating 2D animation for media communication, tailored to the needs of a small business. This goal came from the problem of small businesses - how to attract a user's attention, investing in as little cost as possible to communication tools while maximizing the result. Tasks: 1. Based on scientific literature and official statistics, analyze how the 2D animation approach is attractive for small businesses. 2. Provide 2D animation method tools that can be effectively applied to activities of a small business. 3. Create the selected 2D animation tool for the selected small company “ Aš tau sukursiu” and describe their development process. 4. To ground the benefit of the tool for the selected business in practice. Work methods:  Analysis of literature sources.  Analysis of statistics.  Creation of 2D animation by applying the following software: Adobe CC 2017 After Effects, Photoshop, Illustrator. Work Structure. Annotation in Lithuanian and English Languages, work is comprised of 4 parts (analysis, project, economic calculations and data, work safety, conclusions and bibliography. In the first, analytical part of the work, basics of communication are described and the advantages of 2D animation for business are discussed. In the second part of the project, the detailed process for the selected 2D animation films for the selected company is described and the conclusions are presented. It was decided that the most effective measures, taking into account the costs and the possibilities of attracting the attention of the users, is an informative cartoon created for the chosen company by the 2D animation method, which was modified and adapted for social purposes, thus further saving the company's budget. Four other options can be created from the one, main communication tool. In other words, from the one main cartoon, there were created a following: three additional communication tools for social purposes, three video cartoons, and an A3 poster. en
dc.description.abstract Šio baigiamojo darbo tikslas yra sukurti mažos įmonės komunikacijos poreikiams pritaikytą 2D animaciją. Šis tikslas kilo iš mažų verslų suformuotos problemos- kaip pritraukti vartotojo dėmesį, į komunikacines priemones investuojant kuo mažiau, bet gaunant kuo didesnį rezultatą. Darbo objektas. 2D animacijos taikymas mažų įmonių komunikacijai. Darbo tikslas. Pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti mažos įmonės komunikacijos poreikiams pritaikytą 2D animaciją. Darbo uždaviniai: 1. Remiantis moksline literatūra ir oficialiais statistikos duomenimis išanalizuoti, 2D animacijos metodo patrauklumą mažam verslui. 2. Pateikti 2D animacijos metodo priemones, kurias galima efektyviai pritaikyti mažo verslo veikloje. 3. Sukurti pasirinktas 2D animacijos metodo priemones pasirinktai mažai įmonei ir aprašyti jų kūrimo procesą. 4. Pagrįsti pasirinktų priemonių naudingumą įmonės praktinėje veikloje. Analitinėje dalyje aprašomi komunikacijos pagrindai, aptariami 2D animacijos teikiami privalumai verslui. Projektinėje dalyje aprašomas pasirinktų 2D animacijos filmukų kūrimo detalus procesas mažai įmonei „Aš tau sukursiu“ bei pateikiamos išvados. Darbe buvo nuspręsta, kad efektyviausios priemonės, atsižvelgiant į išlaidas ir vartotojų dėmesio pritraukimo galimybes yra 2D animacijos metodu sukurtas pasirinktai įmonei informacinis filmukas, kuris buvo modifikuotas bei pritaikytas socialiniams tikslams, taip dar labiau taupant įmonės biudžetą. Iš vienos sukurtos komunikacijos priemonės galima sukurti net keturias, kitaip - iš vieno pagrindinio filmuko buvo sukurtos dar trys papildomos komunikacinės priemonės socialiniams tikslams, trys video filmukai bei A3 plakatas, iš tų pačių objektų, kurie buvo nupiešti filmukui. Pabaigus kurti priemonėms ir jas publikavus, rezultatai atitiko lūkesčius ir galima teigti, kad 2D animacijos metodas yra puikiai tinkamas mažų įmonių komunikacijai vykdyti, nes tai yra inovatyvus, įtraukiantis bei sąlyginai pigus metodas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject 2D Animacija, Komunikacija, Mikroįmonė, Technologijos, Kūrimas en_US
dc.title 2D animacijos kūrimas ir taikymas komunikacijai en_US
dc.title.alternative Making 2D animation for business communication en
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra