DSpace talpykla

Naršyti Kolegijos mokomieji leidiniai pagal pavadinimą

Naršyti Kolegijos mokomieji leidiniai pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Nemickienė, Živilė (Kauno kolegija, 2019)
    Business Correspondence or commercial correspondence is the written communication between businesspeople. Written communication has always been an important part of the business and in the globalization of the business ...
  • Ligeikienė, Raminta Andrėja; Ilevičienė, Dalia; Žemaitytė, Karolina (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2024)
    Metodinės priemonės tikslas – pateikti pagrindinius baigiamojo darbo rengimo, įforminimo bei pristatymo reikalavimus, kurie skirti Kauno kolegijos Verslo studijų krypties Logistikos, Tarptautinio verslo ir Verslo duomenų ...
  • Arminienė, Aušra; Didjurgienė, Aušra; Ilevičienė, Dalia; Leonienė, Birutė; Motiejūnė, Gelmina; Veverskytė, Aistė (Kauno kolegija, 2016)
    Metodinės priemonės tikslas – pateikti pagrindinius profesinio baigiamojo darbo rengimo, įforminimo bei pristatymo reikalavimus, kurie skirti Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Verslo vadybos studijų programos ...
  • Arminienė, Aušra; Didjurgienė, Aušra; Gudeliūnienė, Giedrė; Ilevičienė, Dalia; Motiejūnė, Gelmina; Veverskytė, Aistė (Kauno kolegija, 2017)
    Šios metodinės priemonės tikslas – pateikti pagrindinius profesinio baigiamojo darbo rengimo, įforminimo bei pristatymo reikalavimus, kurie skirti Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Verslo vadybos studijų ...
  • Navickienė, Gemma (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2024)
    Šios mokymo priemonės paskirtis – apibendrinti pagrindinius adekvataus vertimo principus bei vertimo perdaras; suteikti žinių, kaip tiksliai, taisyklingai ir sklandžiai perteikti informaciją gimtąja kalba, bei padėti ...
  • Nuere Salgado, L.; Pérez Miranda, J.; Kühn, A.; Valle Benítez, N.; Ryhänen, S.; Savolainen, A.; Hietanen, A.; Tamuliene, R.; Šarlauskienė, L.; Bespalova, K.; Juodeika, A.; Grmuša, T.; Šipić, N.; Zavišić, Ž.; Rocco, S.; Dawar H.; Athwal M. (Erasmus+ K2 Project. European Union, 2021)
    The purpose of the VLE teaching/learning and assessment method analysis report2 is to investigate the status of virtual learning environments (VLEs) and related areas at institutional, national, and international levels ...
  • Jakimavičienė, Asta (Kauno kolegija, 2017)
    Metodinė priemonė „Žaidimų teorija“ skirta ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą studijuojantiems studentams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengėjams ...

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra