DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Gabrilavičius, Paulius (2019-06-12)
    Teorinėje dalyje pateikiami moksliniai straipsniai, šaltiniai, kurių pagalba apibūdinama: paslaugų kokybės samprata; kaip yra vertinama paslaugų kokybė, bei paslaugų kokybės svarba. Aprašomi kokybės vertinimo metodai. ...
  • Amulienė, Jolita (2022-06-10)
    Darbą sudaro įvadas, trys pagrindinės dalys ir išvados. Pirmame skyriuje analizuojama elektroninės prekybos apskaitos esmė ir jos reglamentavimas. Antroje dalyje nagrinėjama MB „Joli“ vykdoma buhalterinės apskaitos politika, ...
  • Adomaitytė, Justina (2023-06-15)
    Pirmojoje dalyje pateikiamas sandėlio valdymas teoriniu aspektu, antrojoje dalyje pristatoma įmonės veikla, sandėlio procesai, atliekami du kokybiniai tyrimai bei jų rezultatai. Paskutinėje dalyje pateikiami sprendimai ...
  • Žemaitytė, Justina (2019-06-12)
    Teorinėje dalyje aptarta mažosios bendrijos apskaita, jos ypatumai ir skirtumai bendrame kontekste. Mažąją bendriją reglamentuojantys teisės aktai. Praktinėje darbo dalyje pateikta trumpa mažosios bendrijos „Koletė“ ...
  • Hermanaitė, Aurėja (2021-06-15)
    Teorinėje dalyje analizuojama pardavimų samprata ir jų didinimo reikšmė įmonėje. Pateikiama marketingo komunikacijos priemonių analizė. Praktinėje dalyje pateikiama MB „LC Paslaugų centras“ pardavimų didinimui naudojamų ...
  • Poškus, Mantas (2019-06-19)
    Šio baigiamojo darbo metu buvo kuriama įmonės MB „Ledinukas“ internetinė svetainė bei administruojamas socialinis tinklas „Facebook“. Kuriant internetinę svetainę buvo siekiama, kad ši būtų ne tik kaip vizitinė kortelė ...
  • Rusteikienė, Dovilė (2022-06-08)
    Organizacijoms labai svarbi vidinė komunikacija norint kurti išorinę komunikaciją, nes organizacijos viduje priimti sprendimai daro įtaką organizacijos išorinei komunikacijai. Tam, kad palaikyti ryšį su savo tiksline ...
  • Kaminskas, Alvydas (2022-06-09)
    Pirmojoje dalyje analizuojami pardavimų samprata ir jų valdymas, marketingo priemonės pardavimo procese, gyvybės draudimo samprata, taip pat pardavimo skatinimo priemonės padedančios didinti gyvybės draudimo pardavimus. ...
  • Šimaitis, Pijus (2021-06-16)
    Pirmoje teorinėje dalyje aptariama internetinės reklamos nauda organizacijoms bendrai, bei populiariausios internetinės reklamos formos ir publikavimo vietos, nagrinėjami socialiniai tinklai, elektroniniai skydeliai, ...
  • Karpavičiūtė, Eglė (2023-06-15)
    Pirmoje darbo dalyje analizuojama organizacijos išorinės komunikacijos specifika, išorinės komunikacijos kanalai, organizacijos išorinė komunikacija socialiniuose tinkluose bei medžiaga apie socialinių tinklų analizę ir ...
  • Petkevičius, Deividas (2019-06-11)
    Teorinėje dalyje aptariama įvairių autorių ir marketingo specialistų požiūriai aktualiomis produkto įvedimo į rinką temomis. Analitinėje dalyje atliekamos makro ir mikroaplinkos analizės, SSGG analizė, apklausos tyrimo ...
  • Varanavičiūtė, Dovilė (2020-06-25)
    Teigiamas įvaizdis yra naudingas kiekvienai organizacijai, nepriklausomai nuo jos dydžio. MB „Modusa“ yra jauna įmonė, įsikūrusi 2018 m., įmonė mažai dėmesio skiria savo įvaizdžio formavimui, todėl būtų naudinga ištirti ...
  • Ramanauskas, Aušrius (2018-07)
    Baigiamojo darbo teorinėje dalyje analizuojama mokslinė literatūra, aptariamas paslaugos marketingas ir plėtra. Analitinėje dalyje pateikiamas tyrimo metodas ir gauti rezultatai. Praktinėje dalyje pateikiami sprendimai ...
  • Šikarskas, Mantas (2018-06-19)
    Projekto darbo tikslas – pademonstruoti žinias ir praktinius gebėjimus įgytus studijuojant Kauno kolegijoje. Šio projektinis darbo tikslas yra sukurti multimedijos produktą apie A. Lavrėnovo įmonę „Oroperatorius“, kuris ...
  • Gudeliūnaitė, Meda (2021-06-07)
    Teorinėje dalyje aptariamas įmonės įvaizdis, socialinės medijos bet jų tarpusavio sąsaja formuojant įmonės įvaizdį. Analitinėje dalyje atliekama MB ,,OXYGEN projektai“ įmonės veiklos bei įvaizdžio analizė, pristatomi MB ...
  • Sirtautaitė, Eglė (2019-06-13)
    Darbas sudarytas iš trijų dalių. Teorinėje darbo dalyje pateikiami teoriniai socialinių medijų sprendimai: socialinės medijos samprata, socialinės medijos rūšys ir funkcijos. Apžvelgiama Lietuvos mažmeninės prekybos internete ...
  • Ožekauskas, Džiugas (2022-06-09)
    Pirmoje dalyje pateikiami teoriniai aspektai, apie turinį socialiniuose tinkluose, jo kūrimą ir tipus. Antroje dalyje analizuojama MB „Prokinesis“ veikla socialiniuose tinkluose, rinka, kurioje įmonė veikia, atliekamas ...
  • Urniežius, Simonas (2020-06-22)
    Baigiamojo darbo tema – „MB „Promotorika“ įvaizdžio priemonių kūrimas“. Simonas Urniežius / Vadovas lekt. Laima Grikšienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2020 Darbo tikslas. ...
  • Kučinskaitė, Karolina (201-06-12)
    Teorinėje dalyje apžvelgiami mažųjų bendrijų steigimo principai, finansinių ataskaitų sudarymo būdai ir mokesčiai. Praktinėje dalyje pateikiama mažosios bendrijos „RedGina“ charakteristika, aptariamos bendrijoje užregistruotos ...
  • Neniškienė, Laima (2019-06-12)
    Darbą sudaro keturios dalys. Pirmoje dalyje „Įmonių teisinės formos Lietuvoje“ pateikiamos populiariausių įmonių teisinės formos Lietuvoje, akcentuojant mažosios bendrijos privalumus. Antroje dalyje „Mažųjų bendrijų apskaitą ...