DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Sabaliauskienė, Kristina (2018-06-15)
    Darbo apibūdinimas: Baigiamajame darbe išanalizuotas AB „Freda“ gaminys-komoda „NORDLI“, kuri yra Skandinaviško minimalistinio stiliaus, talpi, praktiška. Darbo tikslas: panaudoti įgytas specialybines žinias, kurias ...
  • Butkus, Mantas (2021-06-22)
    Darbo apibūdinimas - Darbe apžvelgiama komodos „Rank“ gamybos technologija, taip pat aprašoma apie pasirinkto gaminio naudojamas medžiagas, apie reikiamus technologinius įrengimus ir technologinius srautus. Sudaromas ...
  • Grincevičiūtė, Reda (2020-06-22)
    Darbo aprašymas – savo baigiamajame darbe aprašiau komodos gamybos technologinį procesą, kuriame nagrinejama produkto konstrukcija ir technologija. Ekonominėje dalyje yra apskaičiuoti medžiagų ir energijos ištekliai. Tikslas ...
  • Kubiliūtė, Aistė (2021-06-30)
    Darbo tema. Kompanijos ,,Portxpert Central Norway’’ logotipo ir vizualinio stiliaus dizainas Baigiamojo darbo tikslas. atnaujinti įmonės „ Portxpert Central Norway’’logotipą bei sukurti vizualinį stilių papildomiems ...
  • Skersis, Žygimantas (2022-06)
    Pagrindinė šio baigiamojo darbo paskirtis buvo sukurti naują namų tinklo įrangos prototipą modernizuojant seną namų tinklą. Atnaujintas maršrutizatorius, paspartintas namų tinklo bevielis ryšys naudojantis Wi-Fi 6 ...
  • Kėrys, Andrius (2019-06)
    Profesinio bakalauro baigiamąjame darbe analizuojamos šiuolaikinės technologijos, projektuojamas ir diegiamas kompiuterinis tinklas naujos statybos gyvenamosios paskirties pastate.
  • Mitrius, Maingardas (2019-06)
    Baigiamajame darbe nagrinėjamas, projektuojamas ir įdiegiamas viešbučio „Svaja“ vidinis kompiuterių tinklas. Pirmoje dalyje yra pateikiama informacija apie kompiuterių tinklą, jo įdiegimą, technines dalis. Antrojoje dalyje ...
  • Garšva, Karolis (2020-06-23)
    Baigiamajame darbe, bus analizuojami, skirtingi kompiuterinių tinklų įrangos gamintojai. Palyginama tam tinkamo gamintojo įranga. Taip pat, bus išdėstoma loginio ir fizinio tinklo struktūra. Žiūrima į bevielių prieigos ...
  • Jakubauskas, Edvinas (2019-06)
    Baigiamajame darbe projektuojamas naujas kompiterinins tinklas įmonės x
  • Gintautas, Lukas (2022-06)
    Baigiamajame darbe sukuriamas kompiuterinio tinklo valdymo ir monitoringo sistemos prototipas.
  • Šeduikis, Jonas (2021-06)
    Dažna įmonė ar įstaiga turi savo atskira kompiuterinį tinklą, kuris sujungia visus įstaigos ar įmonės pastate esančius įrenginius į vieną tinklą. Sėkmingam įmonės augimui užtikrinti reikalinga sklandi kompiuterinio tinklo ...
  • Rajunčius, Aironas (2023-01-19)
    „Shashkes“ yra skaitmeninė klasikinių stalo žaidimų šaškių versija, tačiau su unikaliais patobulinimais. Šiame žaidime žaidėjai varžysis originalioje lentoje su naujomis taisyklėmis, pridedant netikėtumo ir strategijos. ...
  • Sirvidas, Nedas (2023-01-19)
    Darbo tikslas – sukurti kompiuterinį žaidimą Unity (WebGL) programos pagalba, taip pat išsiaiškinti žaidimo kūrimo ypatumus ir teoriškai geriausiai veikiančius monetizavimo būdus pritiakyti projekte.
  • Meškauskas, Justas (2018-06-19)
    Darbo tikslas – sujungti ir pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti kompiuterinį žaidimą. Analitinėje darbo dalyje yra atliekamos įžvalgos apie dabartinę populiariųjų žaidimų rinką, nagrinėjama, kas šiuo metu ...
  • Augulis, Airidas (2023-06-20)
    Studentas Airidas Augulis. Kompiuterinio žaidimo „Valorant“ paskyrų internetinės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas. Baigiamasis darbas. Vadovas Mindaugas Zmitrulevičius. Užsakovo „MB Jornis“ pasiūlyta pagrindinė ...
  • Klimavičius, Eimantas (2020-01-21)
    Remiantis „we pc“ (Video Game Statistics, 2019) duomenimis žaidimų rinka kasmet auga ir 2018 metais bendrai uždirbo 122 milijardus eurų. Nauji žaidimai tampa vis sudėtingesni ir reikalauja vis daugiau pastangų bei technologinių ...
  • Vanagas, Vilmantas (2019-06)
    Kiekvienas žmogus gyvenantis šiame amžiuje žino kas yra kompiuterinis žaidimas, dalis jų mėgaujasi leisdami savo laisvą laiką žaisdami juos, todėl kompiuterinių žaidimų paklausa visados auga. Didžioji dalis žaidimų žanrų ...
  • Diržinskaitė - Ulbikienė, Gintarė (2019-06)
    Darbe analizuojama esama įstaigos kompiuterinio tinklo situacija, įskaitant kompiuterius bei serverius. Analizuojama, kokius įrenginius galima naudoti, kuriuos pakeisti, palyginami skirtingi įrenginiai, iš kurių parenkami, ...
  • Kazlauskaitė, Vytautė (2020-07-09)
    Drabužių kolekcija „Foozle“ (liet.žaidimo pabaiga) įkvėpta jauno žmogaus laisvalaikio, pomėgių ir pramogų aktualumo šiuolaikiniame technologijų pasaulyje, sukoncentruota į kompiuterinių žaidimų vartotoją. Kolekcijos idėją ...
  • Čalka, Mindaugas (2024-01-24)
    Autorius: Čalka, Mindaugas. „Kompiuterių ir elektronikos prekių elektroninė parduotuvė“. Programų sistemų programos baigiamasis darbas 6531BX041. Baigiamojo darbo vadovas: dr. Montvilas, Marijus. Kauno kolegija, Technologijų ...