Santrauka:
Temos aktualumas:
Šiandieninio pasaulio tempas, informacijos srautai, atradimų šuoliai, kai kas akimirką sukuriama kas nors visiškai nauja, sąlygoja poreikį ugdyti kūrybingą asmenybę, sugebančią išgyventi taip sparčiai besikeičiančiame pasaulyje. Šiuolaikiniam žmogui tenka spręsti daugelį problemų, kurias jis sutinka savo kasdieniniame gyvenime. Problemų sprendimo efektyvumas priklauso ne tiek nuo žinių ir įgūdžių, kiek nuo sugebėjimo atrasti naujus ir kūrybiškus būdus problemai spręsti. Ilgą laiką buvo manoma, kad problemų sprendimui didžiausią įtaką turi intelektas, tačiau dabar įvardijamas kitas veiksnys – kūrybiškumas. Priimtina kūrybiškumą suvokti kaip neįprastų idėjų turėjimą, įvairių veiksmų atlikimą, atvirumą naujovėms
Problema: kokios kūrybiškumo ugdymo galimybės lipdymo veiklose? Kokios priežastys lemia, kad ikimokyklinio amžiaus grupėje lipdymo veikloms retai pasirenkamas molis?
Objektas: ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas lipdymo veiklose.
Tikslas: atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybes lipdymo veiklose.
Uždaviniai:
1. Apibrėžti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo aspektus.
2. Aprašyti lipdymo veiklų naudą ikimokyklinio amžiaus vaikams.
3. Nustatyti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo lipdymo veiklose galimybes ikimokyklinėje įstaigoje „X“.
4. Įgyvendinti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo lipdymo veiklose edukacinį projektą.
Metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą lipdymo veiklose.
2. Apklausa žodžiu, kurios tikslas nustatyti pedagogų požiūrį į ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybes lipdymo veiklose.
Puslapių - 44, lentelių 10, paveikslų 2, literatūros sąraše 25 autoriai.