DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas/is lipdymo veiklose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šalniūtė, Ieva
dc.date.accessioned 2019-02-08T12:03:23Z
dc.date.available 2019-02-08T12:03:23Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/756
dc.description.abstract Temos aktualumas: Šiandieninio pasaulio tempas, informacijos srautai, atradimų šuoliai, kai kas akimirką sukuriama kas nors visiškai nauja, sąlygoja poreikį ugdyti kūrybingą asmenybę, sugebančią išgyventi taip sparčiai besikeičiančiame pasaulyje. Šiuolaikiniam žmogui tenka spręsti daugelį problemų, kurias jis sutinka savo kasdieniniame gyvenime. Problemų sprendimo efektyvumas priklauso ne tiek nuo žinių ir įgūdžių, kiek nuo sugebėjimo atrasti naujus ir kūrybiškus būdus problemai spręsti. Ilgą laiką buvo manoma, kad problemų sprendimui didžiausią įtaką turi intelektas, tačiau dabar įvardijamas kitas veiksnys – kūrybiškumas. Priimtina kūrybiškumą suvokti kaip neįprastų idėjų turėjimą, įvairių veiksmų atlikimą, atvirumą naujovėms Problema: kokios kūrybiškumo ugdymo galimybės lipdymo veiklose? Kokios priežastys lemia, kad ikimokyklinio amžiaus grupėje lipdymo veikloms retai pasirenkamas molis? Objektas: ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas lipdymo veiklose. Tikslas: atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybes lipdymo veiklose. Uždaviniai: 1. Apibrėžti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo aspektus. 2. Aprašyti lipdymo veiklų naudą ikimokyklinio amžiaus vaikams. 3. Nustatyti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo lipdymo veiklose galimybes ikimokyklinėje įstaigoje „X“. 4. Įgyvendinti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo lipdymo veiklose edukacinį projektą. Metodai: 1. Mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą lipdymo veiklose. 2. Apklausa žodžiu, kurios tikslas nustatyti pedagogų požiūrį į ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybes lipdymo veiklose. Puslapių - 44, lentelių 10, paveikslų 2, literatūros sąraše 25 autoriai. en_US
dc.format.extent Relevance of the research.: The pace of today's world, flow of information, leaps of discovery, when every moment something entirely new is being created, determines the need to develop a creative personality, able to survive in such a rapidly changing world. The modern man has to deal with many problems he encounters in his everyday life. The efficiency of solving problems depends not only on knowledge and skills, but on the ability to discover new and creative ways to solve the problem. For a long time it has been thought that intellect has the greatest influence on problem solving, but now another factor is named – creativity. It is accepted to think of creativity as possessing unusual ideas, ability to perform various actions, being open to new things. Problem: what creativity education opportunities are there in clay modeling activities? What causes clay to be a rare choice for modeling activities in preschool age groups? The aim: creativity education of preschool children in clay modeling activities. Objective: to reveal preschool children creativity education opportunities in clay modeling activities. Objectives of the paper: 1. Define creativity education aspects of preschool children. 2. To Describe clay modeling activity benefits for preschool children. 3. Determine the possibilities of preschool children clay modeling creativity education activities in preschool institution “X”. 4. Implement preschool children clay modeling creativity education activities educational project. Methods: 1. The analysis of scientific literature, the purpose of which is to reveal preschool children creativity education in clay modeling activities. 2. An oral interview aimed at identifying the attitudes of pedagogues towards preschool children creativity education possibilities in clay modeling activities. Conclusions: theoretical analysis revealed that developing creativity is very important in the preschool age and clay modeling allows for creativity to prosper. However, during the study it turned out that teachers did not pay sufficient attention to clay modeling activities, therefore during the project children were able to creatively experiment with various modeling materials. Suggestions for the improvement: pedaogues are recommended to systematically organize clay modeling activities 1 – 2 times per week. Use various materials in modeling activities. Number of pages - 44, including 10 tables, 2 figures, literature list of 25 sources. en
dc.language.iso other en_US
dc.subject Ikimokyklinis amžius; kūrybiškumas; ugdymas; lipdymas en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas/is lipdymo veiklose en_US
dc.title.alternative Creativity development of preschool aged children in clay modeling activities en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra