Santrauka:
Baigiamajame darbe analizuojama
marketingo komunikacijos priemonės ir procesai esporto atžvilgiu,
bei aiškinamasi esporto daroma įtaka, poveikis ir nauda LFF
organizacijai. Pats esportas, kaip reiškinys ir kaip sektorius, bei
industrija sparčiai ir tendencingai auga, tiek tarp žmonių, kurie stebi
įvairaus žanro ir pobūdžio vaizdo žaidimus, tiek tarp profesionaliai
žaidžiančių žaidėjų, tuo pačiu galima pastebėti tendencingai augantį
organizuojamų turnyrų ir renginių skaičių, bei didėjantį rėmėjų
įsitraukimą, bei taip augančius prizinius turnyro fondus.
Description:
The thesis analyses the marketing
communication tools and processes in relation to esports and the
influence, impact and benefits of esports on the LFF organisation.
Esports as a phenomenon, as a sector and as an industry is growing
rapidly and trendily, both among people who watch video games of
different genres and types and among professional players, while at
the same time the number of tournaments and events being organised
is increasing, as well as the increasing involvement of sponsors and
the growing prize money of tournaments.