DSpace talpykla

Marketingo komunikacijos priemonių gerinimas LFF organizacijoje: esporto atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Labanauskas, Povilas
dc.date.accessioned 2022-09-14T11:15:15Z
dc.date.available 2022-09-14T11:15:15Z
dc.date.issued 2022-06-14
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6614
dc.description The thesis analyses the marketing communication tools and processes in relation to esports and the influence, impact and benefits of esports on the LFF organisation. Esports as a phenomenon, as a sector and as an industry is growing rapidly and trendily, both among people who watch video games of different genres and types and among professional players, while at the same time the number of tournaments and events being organised is increasing, as well as the increasing involvement of sponsors and the growing prize money of tournaments. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame darbe analizuojama marketingo komunikacijos priemonės ir procesai esporto atžvilgiu, bei aiškinamasi esporto daroma įtaka, poveikis ir nauda LFF organizacijai. Pats esportas, kaip reiškinys ir kaip sektorius, bei industrija sparčiai ir tendencingai auga, tiek tarp žmonių, kurie stebi įvairaus žanro ir pobūdžio vaizdo žaidimus, tiek tarp profesionaliai žaidžiančių žaidėjų, tuo pačiu galima pastebėti tendencingai augantį organizuojamų turnyrų ir renginių skaičių, bei didėjantį rėmėjų įsitraukimą, bei taip augančius prizinius turnyro fondus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Esportas, marketingo komunikacija, vaizdo žaidimai en_US
dc.title Marketingo komunikacijos priemonių gerinimas LFF organizacijoje: esporto atvejis en_US
dc.title.alternative Improving Marketing Communication Tools in LFF Organization: the Case of Esport en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra