Santrauka:
Darbą sudaro trys dalys – teorinėje darbo dalyje analizuojamas paslaugos apibrėžimas, įvedimo į rinką etapai, strategijos, marketingo veiksniai skirtinguose moksliniuose šaltiniuose. Analitinėje dalyje atliekamos įmonės vidinės bei išorinės aplinkos analizės, įvertinamas marketingo kompleksas, atliekami du kiekybiniai tyrimai, pateikiama jų rezultatų analizė. Projektinėje darbo dalyje pateikiami mobiliosios programėlės, kaip naujos paslaugos įvedimo į Lietuvos rinką sprendimai. Darbo problema. Augantis turizmas jūrų transportu (Oficialiosios statistikos portalas, 2022), keltų bilietų poreikis – skatina įmonę įvesti mobiliosios programėlės paslaugą keltų bilietams įsigyti.
Darbo tikslas – teoriškai, empiriškai pagrįsti mobiliosios programėlės keltų bilietams įsigyti įvedimo į Lietuvos rinką sprendimus.
Description:
The work consists of three parts - the theoretical part of the work analyzes the definition of the service, the stages of introduction to the market, strategies, marketing factors in different scientific sources. The analytical part analyzes the company's internal and external environment, evaluates the marketing complex, performs quantitative and qualitative research, and analyzes their results. The project part of the work presents mobile apps as a solution for introducing a new service to the Lithuanian market. The main problem. Ferries are increasingly becoming one of the main travel transportations (Official statistical portal, 2022), thus the company is required to introduce mobile app for ferry tickets.
The aim – theoretically and empirically substantiate the introduction of mobile applications for the purchase of ferry tickets to the Lithuanian market.