DSpace talpykla

UAB „Ferry Bookings” mobiliosios programėlės keltų bilietams įsigyti įvedimas į Lietuvos rinką

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gižaitė, Viktorija
dc.contributor.author Dzialtuvaitė, Justina
dc.date.accessioned 2022-07-11T08:25:47Z
dc.date.available 2022-07-11T08:25:47Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5801
dc.description The work consists of three parts - the theoretical part of the work analyzes the definition of the service, the stages of introduction to the market, strategies, marketing factors in different scientific sources. The analytical part analyzes the company's internal and external environment, evaluates the marketing complex, performs quantitative and qualitative research, and analyzes their results. The project part of the work presents mobile apps as a solution for introducing a new service to the Lithuanian market. The main problem. Ferries are increasingly becoming one of the main travel transportations (Official statistical portal, 2022), thus the company is required to introduce mobile app for ferry tickets. The aim – theoretically and empirically substantiate the introduction of mobile applications for the purchase of ferry tickets to the Lithuanian market. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys – teorinėje darbo dalyje analizuojamas paslaugos apibrėžimas, įvedimo į rinką etapai, strategijos, marketingo veiksniai skirtinguose moksliniuose šaltiniuose. Analitinėje dalyje atliekamos įmonės vidinės bei išorinės aplinkos analizės, įvertinamas marketingo kompleksas, atliekami du kiekybiniai tyrimai, pateikiama jų rezultatų analizė. Projektinėje darbo dalyje pateikiami mobiliosios programėlės, kaip naujos paslaugos įvedimo į Lietuvos rinką sprendimai. Darbo problema. Augantis turizmas jūrų transportu (Oficialiosios statistikos portalas, 2022), keltų bilietų poreikis – skatina įmonę įvesti mobiliosios programėlės paslaugą keltų bilietams įsigyti. Darbo tikslas – teoriškai, empiriškai pagrįsti mobiliosios programėlės keltų bilietams įsigyti įvedimo į Lietuvos rinką sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Mobilioji programėlė, keltų bilietai, įvedimas, rinka. en_US
dc.title UAB „Ferry Bookings” mobiliosios programėlės keltų bilietams įsigyti įvedimas į Lietuvos rinką en_US
dc.title.alternative Introduction of a Mobile App for Purchasing Ferry Tickets by Ferry Bookings, UAB to the Lithuanian Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra