Santrauka:
Baigiamasis darbas. „Rougelike“ žanro žaidimo kūrimas. Mantas Dapkūnas, Vadovas Mindaugas Zmitrulevičius, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Baigiamojo bakalaurinio darbo tikslas pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą. Šio darbo metu buvo sukurtas „Rougelike“ žanro žaidimas. Atliktos analitinės ir projektinės dalys, kuriose buvo analizuojama žaidimo sąvoka, žaidimo istorija, konkurentai ir galima programinė įranga, taip pat žaidimo kūrimo procesas.
Analitinėje dalyje buvo nagrinėjama žaidimo sąvoka, vaizdo žaidimų istorija, šio ir panašaus žanro konkurentai, galima programinė įranga, iš kurios išsirinkta tinkamiausia darbui.
Projektinėje dalyje buvo aprašomas kūrybinis procesas nuo pagrindinių žaidimo mechanikų iki visų grafikų ir garso efektų. Taip pat buvo atlikti ekonominiai skaičiavimai, bei aprašomi atliekamo darbo saugumo reikalavimai.
Išvadose pateikiami darbo rezultatai.
Description:
Thesis. Development of Roguelike genre game. Mantas Dapkūnas, Supervisor Mindaugas Zmitrulevičius, Kaunas College, Faculty of Technology, Department of Media Technologies - Kaunas, 2022.
The aim of the bachelor's thesis is to demonstrate the knowledge acquired during the studies and to create a multimedia product. During this work, Roguelike genre game was created. Analytical and project parts were created, in which the concept of the game, the history of the game, competitors and possible software, as well as the process of game development were analyzed.
The analytical part examined the concept of the game, the history of video games, competitors of this and similar genres, the possible software from which the most suitable for the job was selected.
The practical part described the creative process from the main mechanics of the game to all the graphics and sound effects. Economic calculations were also made as well as safety requirements for the work done were described.
The conclusions present the results of the work.