DSpace talpykla

„Roguelike“ žanro žaidimo kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dapkūnas, Mantas
dc.date.accessioned 2022-07-11T08:12:21Z
dc.date.available 2022-07-11T08:12:21Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5800
dc.description Thesis. Development of Roguelike genre game. Mantas Dapkūnas, Supervisor Mindaugas Zmitrulevičius, Kaunas College, Faculty of Technology, Department of Media Technologies - Kaunas, 2022. The aim of the bachelor's thesis is to demonstrate the knowledge acquired during the studies and to create a multimedia product. During this work, Roguelike genre game was created. Analytical and project parts were created, in which the concept of the game, the history of the game, competitors and possible software, as well as the process of game development were analyzed. The analytical part examined the concept of the game, the history of video games, competitors of this and similar genres, the possible software from which the most suitable for the job was selected. The practical part described the creative process from the main mechanics of the game to all the graphics and sound effects. Economic calculations were also made as well as safety requirements for the work done were described. The conclusions present the results of the work. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas. „Rougelike“ žanro žaidimo kūrimas. Mantas Dapkūnas, Vadovas Mindaugas Zmitrulevičius, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Baigiamojo bakalaurinio darbo tikslas pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą. Šio darbo metu buvo sukurtas „Rougelike“ žanro žaidimas. Atliktos analitinės ir projektinės dalys, kuriose buvo analizuojama žaidimo sąvoka, žaidimo istorija, konkurentai ir galima programinė įranga, taip pat žaidimo kūrimo procesas. Analitinėje dalyje buvo nagrinėjama žaidimo sąvoka, vaizdo žaidimų istorija, šio ir panašaus žanro konkurentai, galima programinė įranga, iš kurios išsirinkta tinkamiausia darbui. Projektinėje dalyje buvo aprašomas kūrybinis procesas nuo pagrindinių žaidimo mechanikų iki visų grafikų ir garso efektų. Taip pat buvo atlikti ekonominiai skaičiavimai, bei aprašomi atliekamo darbo saugumo reikalavimai. Išvadose pateikiami darbo rezultatai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject trimatė grafika, vizualizacija, modeliavimas, 3ds Max, pastatas en_US
dc.title „Roguelike“ žanro žaidimo kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of Roguelike genre game en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra