Santrauka:
Baigiamajame profesinio bakalauro darbe „MO muziejaus gerosios
patirties sklaida muziejų komunikacijos socialiniuose tinkluose efektyvinimui“ siekiama nustatyti
socialinių tinklų įtaką muziejų komunikacijai ir išsiaiškinti ar MO muziejus tikslingai ir efektyviai
naudoja socialinius tinklus kaip komunikacijos įrankį. Socialiniai tinklai, ypač COVID-19 pandemijos
metu, tapo puikia terpe, kur įmonės gali komunikuoti su tiksline auditorija. Socialinės medijos tapo
daugelio iš mūsų kasdienybės dalimi, todėl organizacijoms ir muziejams, norint pritraukti ir pasiekti
vartotojus, reikia skirti dėmesį socialiniams tinklams. Šią temą aktualu nagrinėti, nes MO muziejus yra
jauna organizacija, kuri savo veiklą pradėjo 2018 m., pačiame socialinių tinklų naudojimo bume.
Analizuojant šio muziejaus komunikaciją „Facebook“ platformoje, galima įvertinti ar ši nauja ir
šiuolaikiška organizacija prisitaiko prie šiuolaikinių komunikacijos kanalų ir tikslingai juos naudoja.
Description:
The final professional bachelor's thesis “Dissemination of good practice of MO
Museum for the efficiency of museum communication in social networks” aims to determine the
influence of social networks on museum communication and to find out whether MO Museum
purposefully and effectively uses social networks as a communication tool. Social networks, especially
during the COVID-19 pandemic, have become an excellent medium where companies can communicate
with their target audience. Social media has become a part of the daily lives of many of us, so
organizations and museums need to focus on social networks to attract and reach users. This topic is
relevant to the study, as the MO Museum is a young organization that started its activities in 2018, at the
peak of social networking. Analyzing the communication of this museum on the Facebook platform, it
is possible to assess whether this new and modern organization adapts to modern communication
channels and uses them purposefully.