DSpace talpykla

MO muziejaus gerosios patirties sklaida muziejų komunikacijos socialiniuose tinkluose efektyvinimui

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sališiūtė, Paulina
dc.date.accessioned 2021-08-26T06:42:09Z
dc.date.available 2021-08-26T06:42:09Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5485
dc.description The final professional bachelor's thesis “Dissemination of good practice of MO Museum for the efficiency of museum communication in social networks” aims to determine the influence of social networks on museum communication and to find out whether MO Museum purposefully and effectively uses social networks as a communication tool. Social networks, especially during the COVID-19 pandemic, have become an excellent medium where companies can communicate with their target audience. Social media has become a part of the daily lives of many of us, so organizations and museums need to focus on social networks to attract and reach users. This topic is relevant to the study, as the MO Museum is a young organization that started its activities in 2018, at the peak of social networking. Analyzing the communication of this museum on the Facebook platform, it is possible to assess whether this new and modern organization adapts to modern communication channels and uses them purposefully. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame profesinio bakalauro darbe „MO muziejaus gerosios patirties sklaida muziejų komunikacijos socialiniuose tinkluose efektyvinimui“ siekiama nustatyti socialinių tinklų įtaką muziejų komunikacijai ir išsiaiškinti ar MO muziejus tikslingai ir efektyviai naudoja socialinius tinklus kaip komunikacijos įrankį. Socialiniai tinklai, ypač COVID-19 pandemijos metu, tapo puikia terpe, kur įmonės gali komunikuoti su tiksline auditorija. Socialinės medijos tapo daugelio iš mūsų kasdienybės dalimi, todėl organizacijoms ir muziejams, norint pritraukti ir pasiekti vartotojus, reikia skirti dėmesį socialiniams tinklams. Šią temą aktualu nagrinėti, nes MO muziejus yra jauna organizacija, kuri savo veiklą pradėjo 2018 m., pačiame socialinių tinklų naudojimo bume. Analizuojant šio muziejaus komunikaciją „Facebook“ platformoje, galima įvertinti ar ši nauja ir šiuolaikiška organizacija prisitaiko prie šiuolaikinių komunikacijos kanalų ir tikslingai juos naudoja. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikacija socialiniuose tinkluose, komunikacijos efektyvinimas, gerosios patirties sklaida. en_US
dc.title MO muziejaus gerosios patirties sklaida muziejų komunikacijos socialiniuose tinkluose efektyvinimui en_US
dc.title.alternative Dissemination of Good Practice of the MO Museum for the Efficiency of Museum Communication in Social Networks en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra