Santrauka:
Paskutiniųjų dešimtmečių technologinis progresas ir įvairių masinės
komunikacijos priemonių paplitimas sudarė palankias sąlygas nenutrūkstamam naujienų srauto
cirkuliavimui (Grigas, Šuminas ir kt., 2016). Tai viena iš sparčiai augančio įmonių skaičiaus
priežasčių. Didėjanti konkurencija skatina efektyvinti komunikaciją ir vis daugiau investuoti į savo
teigiamo įvaizdžio palaikymą. Kitaip tariant, visos įmonės stengiasi save pateikti aukščiausiame
rakurse. Įvaizdžio formavimui didelę įtaką turi ir išorinė komunikacija, kadangi jos dėka įmonė
pasiekia išorines auditorijas, iš anksto joms sudarydamą vienokį ar kitokį vaizdą apie organizaciją.
Baigiamasis darbas skirtas įvertinti „Antėja laboratorijos“ išorinės komunikacijos veiksmingumą,
atsižvelgiant į konkurentes, esamų ir potencialių klientų patirtis ir, žinoma, atlikus socialinių tinklų,
internetinio tinklalapio analizę.
Description:
The technological progress of the last decades and the spread of
various mass communication means created favorable conditions for the continuous circulation of
news flow (Grigas, Šuminas and others, 2016). This is based on one of the fastest growing number
of companies. “Increasing competition encourages effective communication and invests more in
maintaining a positive image. In other words, all companies are trying to keep what is presented from
an impressive perspective. External communication also has a great influence on image formation,
because thanks to it, the company reaches external audiences, forming one or another image of the
organization for them in advance. The final work is designed to evaluate the effectiveness of "Antėja
labaratorija" external communications, taking into account the competitors, existing and potential
customer experience and known analysis of social networks and the website.