DSpace talpykla

Išorinės komunikacijos gerinimas „Antėja labaratorijoje“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tarasevičiūtė, Kamilė
dc.date.accessioned 2021-08-23T06:17:01Z
dc.date.available 2021-08-23T06:17:01Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5333
dc.description The technological progress of the last decades and the spread of various mass communication means created favorable conditions for the continuous circulation of news flow (Grigas, Šuminas and others, 2016). This is based on one of the fastest growing number of companies. “Increasing competition encourages effective communication and invests more in maintaining a positive image. In other words, all companies are trying to keep what is presented from an impressive perspective. External communication also has a great influence on image formation, because thanks to it, the company reaches external audiences, forming one or another image of the organization for them in advance. The final work is designed to evaluate the effectiveness of "Antėja labaratorija" external communications, taking into account the competitors, existing and potential customer experience and known analysis of social networks and the website. en_US
dc.description.abstract Paskutiniųjų dešimtmečių technologinis progresas ir įvairių masinės komunikacijos priemonių paplitimas sudarė palankias sąlygas nenutrūkstamam naujienų srauto cirkuliavimui (Grigas, Šuminas ir kt., 2016). Tai viena iš sparčiai augančio įmonių skaičiaus priežasčių. Didėjanti konkurencija skatina efektyvinti komunikaciją ir vis daugiau investuoti į savo teigiamo įvaizdžio palaikymą. Kitaip tariant, visos įmonės stengiasi save pateikti aukščiausiame rakurse. Įvaizdžio formavimui didelę įtaką turi ir išorinė komunikacija, kadangi jos dėka įmonė pasiekia išorines auditorijas, iš anksto joms sudarydamą vienokį ar kitokį vaizdą apie organizaciją. Baigiamasis darbas skirtas įvertinti „Antėja laboratorijos“ išorinės komunikacijos veiksmingumą, atsižvelgiant į konkurentes, esamų ir potencialių klientų patirtis ir, žinoma, atlikus socialinių tinklų, internetinio tinklalapio analizę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Išorinė komunikacija, komunikacijos gerinimas, iėorinės komunikacijos veiksmingumas. en_US
dc.title Išorinės komunikacijos gerinimas „Antėja labaratorijoje“ en_US
dc.title.alternative Antėja Laboratory External Communication Improvement en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra