Santrauka:
Šiame darbe analizuojama motyvacinės sistemos svarba organizacijoje, kadangi rinkoje vis
didėjant konkurencijai tarp įmonių, šis aspektas tampa ypač aktualus. Vadovams yra gyvybiškai
svarbu išlaikyti lojalius darbuotojus ir taip kelti darbo našuma, jog įmonė galėtų išsilaikyti rinkoje
bei siekti geresnių rezultatų. Darbe yra nagrinėjamos įvarios ankstyvosios ir šiuolaikinės
motyvacijos teorijos, kuriuos padėjo pagrinda motyvacijos sistemos atsiradimui ir tobulinimui. Šių
teorijų dėka darbdavių ir darbuotojų požiūris į darbą keičiasi.
Description:
This work analyzes the importance of the motivation system in the organization, because
in the market increasing competition between companies, this aspect becomes especially
relevant. It is vital for managers to retain loyal employees and thus increase productivity so that
the company can survive in the market and achieve better results. The work examines various
theories of early and modern motivation, which were laid by the foundation for the emergence
and improvement of the motivation system. Thanks to these theories, the attitudes of employers
and employees towards work are changing.