Santrauka:
Pradedant savo veiklą muzikos industrijoje vienas svarbiausių aspektų yra asmens prekės
ženklas. Ne retai pasitaikantis atvejis, kai talentingas atlikėjas nepasiekia užsibrėžtų tikslų, kaltina visus aplink ir apleidžia savo veiklą. Tačiau tikroji priežastis būna netinkamas asmens prekės ženklo vystymas. Atlikėjams derėtų suprasti, kad vien talento šioje sferoje neužteks, tai yra ilgas ir kantrybės reikalaujantis darbas – asmens prekės ženklo vystymas, tik jo pagalba bus pasiekti tikslai.
Description:
Starting out own work in the music industry, one of the most important aspects is the
personal brand. Often occurring case for a talented performer to fail when trying to achieve their goals, they blaming everyone around and abandoning their performance. However, the real reason is the mismanagement of a person’s brand. Performers should understand that talent in this fieldwill not be enough, it is a long and patient work - the development of a personal brand, only with it helps, that the goals will be achieved.