DSpace talpykla

Atlikėjo Justo Rudžiansko asmens prekės ženklo vystymas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kleiza, Andrius
dc.date.accessioned 2021-08-19T12:43:47Z
dc.date.available 2021-08-19T12:43:47Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5239
dc.description Starting out own work in the music industry, one of the most important aspects is the personal brand. Often occurring case for a talented performer to fail when trying to achieve their goals, they blaming everyone around and abandoning their performance. However, the real reason is the mismanagement of a person’s brand. Performers should understand that talent in this fieldwill not be enough, it is a long and patient work - the development of a personal brand, only with it helps, that the goals will be achieved. en_US
dc.description.abstract Pradedant savo veiklą muzikos industrijoje vienas svarbiausių aspektų yra asmens prekės ženklas. Ne retai pasitaikantis atvejis, kai talentingas atlikėjas nepasiekia užsibrėžtų tikslų, kaltina visus aplink ir apleidžia savo veiklą. Tačiau tikroji priežastis būna netinkamas asmens prekės ženklo vystymas. Atlikėjams derėtų suprasti, kad vien talento šioje sferoje neužteks, tai yra ilgas ir kantrybės reikalaujantis darbas – asmens prekės ženklo vystymas, tik jo pagalba bus pasiekti tikslai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, prekės ženklo vystymas, asmens prekės ženklas. en_US
dc.title Atlikėjo Justo Rudžiansko asmens prekės ženklo vystymas en_US
dc.title.alternative Personal Brand Development of Performer Justas Rudžianskas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra