Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje teoriniame lygmenyje atskleidžiami elektroninės
prekybos ypatumai, analizuojamas klasikinis marketingo kompleksas, vėliau prieinama prie integruotos
marketingo komunikacijos svarbos bei įtakos pardavimams, aprašomi esminiai elementai. Pabaigoje
aptariama skaitmeninio marketingo specifika. Antroje darbo dalyje aptariama įmonės veikla,
įvardijama veiklos specifika, įmonės išskirtinumas bei socialinė veikla. Nustatomi išoriniai bei vidiniai
aplinkos veiksmai, kurie daro įtaką įmonei. Analizuojamos taikomos integruoto marketingo
komunikacijų priemonės bei atliekama empirinio tyrimo apklausos analizė. Trečioje darbo dalyje,
įvertinus analizuotą medžiagą bei empirinio tyrimo rezultatus, pateikiami koreguoti siūlymai, kurie
padėtų didinti pardavimus bei kurtų lojalumą vartotojui. Darbo problema – fizinių bei internetinių parduotuvių komunikacija su vartotoju bei
marketingo priemonės skiriasi. Atsižvelgus į tai, jog tapo apribota fizinių parduotuvių veikla, tačiau
nėra varžoma internetinė prekyba, atsirado poreikis gilintis į tai, kokios integruotų marketingo
komunikacijų priemonės padėtų efektyviai didinti pardavimus UAB ,,Drogas“ internetinėje prekyboje.
Darbo tikslas – atlikus UAB ,,Drogas“ internetinės prekybos teorinius bei praktinius
pardavimus, didinančius marketingo priemonių analizę, pateikti siūlymus, kurie padėtų gerinti
pardavimus internetinėje prekyboje.
Description:
The first part of the work reveals the peculiarities of e-commerce at the
theoretical level, analyzes the classic marketing complex, then accesses the importance of integrated
marketing communication and influences sales, describes the essential elements. At the end, the
specifics of digital marketing are discussed. The second part of the work discusses the activity of the
company, identifies the specifics of the activity, the uniqueness of the enterprise and social activity.
Identifies external and internal environmental actions that affect the company. The tools used for
integrated marketing communications are analyzed and the analysis of the empirical survey is carried
out. In the third part of the work, after evaluating the analyzed material and the results of empirical
research, revised proposals are presented that would help increase sales and create loyalty to the
consumer. Work problem –between physical and online shops are very big different of communication
with consumer and marketing tools are different too. Taking into account the fact that the activity of
physical stores has become restricted, but online trading is not restricted, there is a need to go into what
means of integrated marketing communications would help to effectively increase sales in the online
trade of UAB „Drogas".
Work purpose – after carrying out theoretical and practical sales of UAB "Drogas" online
trading, increasing the analysis of marketing tools, to submit proposals that would help to improve
sales in online trade.