DSpace talpykla

UAB „Drogas“ e.pardavimų didinimas integruotų marketingo komunikacijų priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mickevičiūtė, Diana
dc.date.accessioned 2021-07-23T06:03:23Z
dc.date.available 2021-07-23T06:03:23Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4701
dc.description The first part of the work reveals the peculiarities of e-commerce at the theoretical level, analyzes the classic marketing complex, then accesses the importance of integrated marketing communication and influences sales, describes the essential elements. At the end, the specifics of digital marketing are discussed. The second part of the work discusses the activity of the company, identifies the specifics of the activity, the uniqueness of the enterprise and social activity. Identifies external and internal environmental actions that affect the company. The tools used for integrated marketing communications are analyzed and the analysis of the empirical survey is carried out. In the third part of the work, after evaluating the analyzed material and the results of empirical research, revised proposals are presented that would help increase sales and create loyalty to the consumer. Work problem –between physical and online shops are very big different of communication with consumer and marketing tools are different too. Taking into account the fact that the activity of physical stores has become restricted, but online trading is not restricted, there is a need to go into what means of integrated marketing communications would help to effectively increase sales in the online trade of UAB „Drogas". Work purpose – after carrying out theoretical and practical sales of UAB "Drogas" online trading, increasing the analysis of marketing tools, to submit proposals that would help to improve sales in online trade. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje teoriniame lygmenyje atskleidžiami elektroninės prekybos ypatumai, analizuojamas klasikinis marketingo kompleksas, vėliau prieinama prie integruotos marketingo komunikacijos svarbos bei įtakos pardavimams, aprašomi esminiai elementai. Pabaigoje aptariama skaitmeninio marketingo specifika. Antroje darbo dalyje aptariama įmonės veikla, įvardijama veiklos specifika, įmonės išskirtinumas bei socialinė veikla. Nustatomi išoriniai bei vidiniai aplinkos veiksmai, kurie daro įtaką įmonei. Analizuojamos taikomos integruoto marketingo komunikacijų priemonės bei atliekama empirinio tyrimo apklausos analizė. Trečioje darbo dalyje, įvertinus analizuotą medžiagą bei empirinio tyrimo rezultatus, pateikiami koreguoti siūlymai, kurie padėtų didinti pardavimus bei kurtų lojalumą vartotojui. Darbo problema – fizinių bei internetinių parduotuvių komunikacija su vartotoju bei marketingo priemonės skiriasi. Atsižvelgus į tai, jog tapo apribota fizinių parduotuvių veikla, tačiau nėra varžoma internetinė prekyba, atsirado poreikis gilintis į tai, kokios integruotų marketingo komunikacijų priemonės padėtų efektyviai didinti pardavimus UAB ,,Drogas“ internetinėje prekyboje. Darbo tikslas – atlikus UAB ,,Drogas“ internetinės prekybos teorinius bei praktinius pardavimus, didinančius marketingo priemonių analizę, pateikti siūlymus, kurie padėtų gerinti pardavimus internetinėje prekyboje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject E. pardavimų didinimas, integruota marketingo komunikacija, priemonės. en_US
dc.title UAB „Drogas“ e.pardavimų didinimas integruotų marketingo komunikacijų priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing e-sales of Drogas UAB by means of integrated marketing communications en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra