Santrauka:
Teorinė dalis- šioje darbo dalyje yra analizuojami mokslinės literatūros šaltiniai ir
pateikiami sprendimai, bei taktikos, kuriomis įmonės turi vadovautis siekiant didinti pardavimų
skaičių.
Analitinė dalis- šioje darbo dalyje aprašomas įmonės MB ,,Restauruotos dalys‘‘
pardavimų veiklos procesas. Atliekamas kiekybinis tyrimas siekiant išsiaiškinti kokiu būdų įmonė
MB ,,Restauruotos dalys‘‘ galėtų didinti įmonės parduodamų prekių kiekį.
Projektinė dalis- šioje darbo dalyje pateikiami kiekybinio tyrimo rezultatų
sprendimai ir ką įmonei MB ,,Restauruotos dalys‘‘ reikia daryti siekiant padidinti pardavimų kiekį. Problema. Kokiais būdais įmonei MB ,,Restauruotos dalys‘‘ padidinti pardavimų kiekį?
Tikslas. Remiantis atliktos MB „Restauruotos dalys“ pardavimų situacijos ir tyrimo
rezultatų analize, įvardinti pardavimų didinimo marketingo priemonėmis sprendimus.
Description:
Theoretical part - this part is analyzed scientific literature, which presents solutions,
as well as tactics that companies must follow to increase the number of sales.
Analytical part - this part of the work describes the sales process of the company MB
,, Restored parts ‘‘. A quantitative study is being conducted to find out how “MB Restauruotos
dalys “could increase the company’s sales.
Project part - this part of the work presents the solutions of quantitative research and
what the company “MB Restauruotos dalys “needs to do to increase sales. Work problem. How can the company “MB Restauruotos dalys “increase sales?
Objective. Analyze current sales volumes and strengthen them with new sales methods to
increase the sales of company’s products. Discover new ways to increase company’s sales and find
out which development of the new parts to sell is the most suitable for the company.