DSpace talpykla

MB ,,Restauruotos dalys“ prekių pardavimų didinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Radvilas, Simonas
dc.date.accessioned 2021-07-23T05:04:07Z
dc.date.available 2021-07-23T05:04:07Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4697
dc.description Theoretical part - this part is analyzed scientific literature, which presents solutions, as well as tactics that companies must follow to increase the number of sales. Analytical part - this part of the work describes the sales process of the company MB ,, Restored parts ‘‘. A quantitative study is being conducted to find out how “MB Restauruotos dalys “could increase the company’s sales. Project part - this part of the work presents the solutions of quantitative research and what the company “MB Restauruotos dalys “needs to do to increase sales. Work problem. How can the company “MB Restauruotos dalys “increase sales? Objective. Analyze current sales volumes and strengthen them with new sales methods to increase the sales of company’s products. Discover new ways to increase company’s sales and find out which development of the new parts to sell is the most suitable for the company. en_US
dc.description.abstract Teorinė dalis- šioje darbo dalyje yra analizuojami mokslinės literatūros šaltiniai ir pateikiami sprendimai, bei taktikos, kuriomis įmonės turi vadovautis siekiant didinti pardavimų skaičių. Analitinė dalis- šioje darbo dalyje aprašomas įmonės MB ,,Restauruotos dalys‘‘ pardavimų veiklos procesas. Atliekamas kiekybinis tyrimas siekiant išsiaiškinti kokiu būdų įmonė MB ,,Restauruotos dalys‘‘ galėtų didinti įmonės parduodamų prekių kiekį. Projektinė dalis- šioje darbo dalyje pateikiami kiekybinio tyrimo rezultatų sprendimai ir ką įmonei MB ,,Restauruotos dalys‘‘ reikia daryti siekiant padidinti pardavimų kiekį. Problema. Kokiais būdais įmonei MB ,,Restauruotos dalys‘‘ padidinti pardavimų kiekį? Tikslas. Remiantis atliktos MB „Restauruotos dalys“ pardavimų situacijos ir tyrimo rezultatų analize, įvardinti pardavimų didinimo marketingo priemonėmis sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, prekė, marketingo priemonės. en_US
dc.title MB ,,Restauruotos dalys“ prekių pardavimų didinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing the sales of Restauruotos dalys MB products by marketing means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra