Santrauka:
Teorinėje dalyje nagrinėjama, kokia yra asortimento samprata,
struktūra ir valdymo strategijos. Analitinėje dalyje analizuojama. UAB „Circle K Lietuva“ veiklos
analizė, esamo sveiko maisto prekių asortimento analizė, taip pat analizuojami anketinės apklausos
duomenys, aprašomi žvalgybinio tyrimo rezultatai ir išanalizavus visą surinktą informaciją
pateikiama SSGG analizė. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai probleminei situacijai
spręsti atsižvelgiant į rinkos tendencijas, vartotojų poreikius ir kitus surinktus duomenis. Darbo problema. Siauras sveiko maisto prekių asortimentas neatitinka klientų norų ir
poreikių, todėl reikia atsižvelgti į rinkos paklausą, tendencijas ir padidinti sveiko maisto prekių
asortimento paklausą UAB „Circle K Lietuva“ pateikiant asortimento tobulinimo sprendimo būdus.
Darbo tikslas. Atlikus teorinį sprendimų pagrindimą ir empirinį UAB „Circle K
Lietuva“ vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti pasiūlymus sveiko maisto prekių asortimento
tobulinimui UAB „Circle K Lietuva“.
Description:
The theoretical part examines the concept, structure and management strategies of the
range. The analytical part analyses. Analysis of the UAB “Circle K Lithuania”, analysis of the current
assortment of healthy food products as well as the analysis of the questionnaire survey data,
description of the results of the intelligence survey and analysis of all collected information is
provided by SWOT analysis. The project part of the work presents proposals for solving the problem
situation taking into account market trends, customer needs and other collected data. The main problem of the (professional BA thesis)
The narrow range of healthy food products does not meet the wishes and needs of
cusomers accordingly it is necessary to take into consideration the market demand, trends and
increase the demand for the range of healthy food products by presenting assortment improvement
solutions to UAB „Circle K Lithuania“.
The aim of the (professional BA thesis)
Present solutions for the improvements of the range of healthy food products to UAB
„Circle K Lithuania“ after the theoretical substantiation of decisions and empirical research of UAB
„Circle K Lihuania“ customer opinion.