Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama konkurencingumo stiprinimo aspektai, įmonės
konkurencingumo ir vartotojų lojalumo sąsajos, priemonės stiprinančios vartotojų lojalumą. Analitinėje darbo dalyje pristatoma „ERGO“ grupės charakteristika, atliekama makroaplinkos ir mikroaplinkos analizė, aptariama pasirinkto atlikti tyrimo metodika, organizavimas, apibendrinami tyrimo
metu gauti rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai, kurie „ERGO“ grupei per
vartotojų lojalumo formavimo prizmę padės sustiprinti įmonės konkurencinį pranašumą. Darbo problema: šiuo metu verslui išlikti sėkmingu yra vis sunkiau, kadangi verslo aplinka
nuolatos kinta, o vartotojai tampa vis reiklesni. Dėl šios priežasties draudimo bendrovei „ERGO“
priimti tinkamus sprendimus, kurie padėtų formuoti vartotojų lojalumą ir taip sustiprinti įmonės konkurencingumą yra vis sunkiau.
Darbo tikslas: nustatyti vartotojų lojalumą lemiančius veiksnius siekiant sustiprinti draudimo
bendrovės konkurencingumą.
Description:
In the theoretical part aspects improving competitiveness are discussed, as
well as the interface between a company’s competitiveness and customer loyalty, and strategies
building customer loyalty. In the analytical part of the thesis the characteristics of the ERGO group
are presented. Moreover, the analysis of the micro-environment and the macro-environment is
conducted, the technique and the organization of the research selected to be conducted are discussed,
results obtained throughout the research are summarized, as well. In the empirical part of the thesis
suggestions that will help the ERGO group to improve the company’s competitive advantage
throughout the prism of consumer loyalty building are provided. The main problem: nowadays, it is more and more challenging for business to remain
successful, since the business environment is constantly changing and consumers are becoming more
demanding. For this reason, business representatives face more and more difficulties in making
correct decisions, which would help to build consumer loyalty and, therefore, to improve a business’s
competitiveness.
The aim: to determine the factors influencing consumer loyalty and develop solutions that
improve a company’s competitiveness.