DSpace talpykla

„ERGO grupės“ konkurencingumo stiprinimas formuojant vartotojų lojalumą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tumynaitė, Miglė
dc.date.accessioned 2021-07-21T10:06:28Z
dc.date.available 2021-07-21T10:06:28Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4692
dc.description In the theoretical part aspects improving competitiveness are discussed, as well as the interface between a company’s competitiveness and customer loyalty, and strategies building customer loyalty. In the analytical part of the thesis the characteristics of the ERGO group are presented. Moreover, the analysis of the micro-environment and the macro-environment is conducted, the technique and the organization of the research selected to be conducted are discussed, results obtained throughout the research are summarized, as well. In the empirical part of the thesis suggestions that will help the ERGO group to improve the company’s competitive advantage throughout the prism of consumer loyalty building are provided. The main problem: nowadays, it is more and more challenging for business to remain successful, since the business environment is constantly changing and consumers are becoming more demanding. For this reason, business representatives face more and more difficulties in making correct decisions, which would help to build consumer loyalty and, therefore, to improve a business’s competitiveness. The aim: to determine the factors influencing consumer loyalty and develop solutions that improve a company’s competitiveness. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama konkurencingumo stiprinimo aspektai, įmonės konkurencingumo ir vartotojų lojalumo sąsajos, priemonės stiprinančios vartotojų lojalumą. Analitinėje darbo dalyje pristatoma „ERGO“ grupės charakteristika, atliekama makroaplinkos ir mikroaplinkos analizė, aptariama pasirinkto atlikti tyrimo metodika, organizavimas, apibendrinami tyrimo metu gauti rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai, kurie „ERGO“ grupei per vartotojų lojalumo formavimo prizmę padės sustiprinti įmonės konkurencinį pranašumą. Darbo problema: šiuo metu verslui išlikti sėkmingu yra vis sunkiau, kadangi verslo aplinka nuolatos kinta, o vartotojai tampa vis reiklesni. Dėl šios priežasties draudimo bendrovei „ERGO“ priimti tinkamus sprendimus, kurie padėtų formuoti vartotojų lojalumą ir taip sustiprinti įmonės konkurencingumą yra vis sunkiau. Darbo tikslas: nustatyti vartotojų lojalumą lemiančius veiksnius siekiant sustiprinti draudimo bendrovės konkurencingumą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurencingumo stiprinimas, formavimas, vartotojų lojalumas. en_US
dc.title „ERGO grupės“ konkurencingumo stiprinimas formuojant vartotojų lojalumą en_US
dc.title.alternative Strengthening the competitive advantages of Ergo Group by building consumer loyalty en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra