Santrauka:
Teorinėje dalyje yra apibrėžiama konkurencijos, konkurencingumo bei konkurencinių
pranašumų sąvokos. Šių sąvokų dėsningumas ir ryšys tarpusavyje. Pabrėžiama konkurencinių
pranašumų svarba. Analizuojami renginių organizavimo principai bei tipai, marketingas bei
marketingo priemonės padedančios stiprinti įmonės konkurencinius pranašumus.
Analitinėje darbo dalyje atliekama MB „Teledekas“ situacijos analizė, konkurentų analizė
bei konkurencingumą lemiantys veiksniai. Suformuojamas ir atliekamas vartotojų nuomonės
tyrimas ir pagal įmonės situacijos analizę bei vartotojų tyrimą yra pateikiami rezultatai bei išvados.
Projektinėje dalyje pateikiami sprendimai iškeltai darbo problemai, formuojami bei
stiprinami įmonės konkurenciniai sprendimai. Darbo problema:
Lietuvoje yra labai didelis skaičius įmonių, kurios užsiima renginių organizavimo veikla.
Daugelis įmonių siūlo įvairų paslaugų asortimentą, todėl rinkoje vyksta aštri kova dėl klientų.
Įmonės kurios teikia panašaus pobūdžio paslaugas nuolat konkuruoja tarpusavyje, todėl įmonėms
labai svarbu išsiaiškinti jau turimus konkurencinius pranašumus ir juos stiprinti.
Darbo tikslas:
Įvertinus MB „Teledekas” konkurencinius pranašumus suformuoti konkurencinių
pranašumų stiprinimo marketingo priemonėmis sprendimus.
Description:
The theoretical part defines the concepts of competition, competitiveness and competitive
advantage. The regularity and interrelationship of these concepts. Emphasizing of the importance of
competitive advantage. Marketing and marketing tools that help to strengthen the company's
competitive advantages are analyzed.
The analytical part of the work defines the analysis of the MB “Teledekas” situation, the
analysis of competitors and the factors that will determine competitiveness. A survey of consumers'
opinions is formed and carried out, the results and conclusions are presented according to the
analysis of the company's situation and the consumer survey.
In the project part of the work solutions are provided for the given problem of the work,
competitive choices for the company are formed and strengthened. Problem of the work:
There is a great number of companies in Lithuania which offer their services as event
organizers. Majority of the companies provide a vast range of services and this results in a fierce
battle for customers in the market. Companies that provide similar services are in constant
competition with each other, so it is essential for companies to identify and strengthen the
competitive advantages they already have.
The aim of the work:
To determine the possibilities of forming MB Teledekas competitive advantages through
marketing means.