DSpace talpykla

MB „Teledekas“ konkurencinių pranašumų stiprinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gudeliauskas, Lukas
dc.date.accessioned 2021-07-21T10:04:36Z
dc.date.available 2021-07-21T10:04:36Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4691
dc.description The theoretical part defines the concepts of competition, competitiveness and competitive advantage. The regularity and interrelationship of these concepts. Emphasizing of the importance of competitive advantage. Marketing and marketing tools that help to strengthen the company's competitive advantages are analyzed. The analytical part of the work defines the analysis of the MB “Teledekas” situation, the analysis of competitors and the factors that will determine competitiveness. A survey of consumers' opinions is formed and carried out, the results and conclusions are presented according to the analysis of the company's situation and the consumer survey. In the project part of the work solutions are provided for the given problem of the work, competitive choices for the company are formed and strengthened. Problem of the work: There is a great number of companies in Lithuania which offer their services as event organizers. Majority of the companies provide a vast range of services and this results in a fierce battle for customers in the market. Companies that provide similar services are in constant competition with each other, so it is essential for companies to identify and strengthen the competitive advantages they already have. The aim of the work: To determine the possibilities of forming MB Teledekas competitive advantages through marketing means. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje yra apibrėžiama konkurencijos, konkurencingumo bei konkurencinių pranašumų sąvokos. Šių sąvokų dėsningumas ir ryšys tarpusavyje. Pabrėžiama konkurencinių pranašumų svarba. Analizuojami renginių organizavimo principai bei tipai, marketingas bei marketingo priemonės padedančios stiprinti įmonės konkurencinius pranašumus. Analitinėje darbo dalyje atliekama MB „Teledekas“ situacijos analizė, konkurentų analizė bei konkurencingumą lemiantys veiksniai. Suformuojamas ir atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas ir pagal įmonės situacijos analizę bei vartotojų tyrimą yra pateikiami rezultatai bei išvados. Projektinėje dalyje pateikiami sprendimai iškeltai darbo problemai, formuojami bei stiprinami įmonės konkurenciniai sprendimai. Darbo problema: Lietuvoje yra labai didelis skaičius įmonių, kurios užsiima renginių organizavimo veikla. Daugelis įmonių siūlo įvairų paslaugų asortimentą, todėl rinkoje vyksta aštri kova dėl klientų. Įmonės kurios teikia panašaus pobūdžio paslaugas nuolat konkuruoja tarpusavyje, todėl įmonėms labai svarbu išsiaiškinti jau turimus konkurencinius pranašumus ir juos stiprinti. Darbo tikslas: Įvertinus MB „Teledekas” konkurencinius pranašumus suformuoti konkurencinių pranašumų stiprinimo marketingo priemonėmis sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurenciniai pranašumai, konkurencingumas, marketingo priemonės. en_US
dc.title MB „Teledekas“ konkurencinių pranašumų stiprinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Strengthening the competitive advantages of Teledekas MB by marketing means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra