Santrauka:
Teorinėje
darbo dalyje analizuojama klientų lojalumo samprata, nagrinėjami klientų lojalumą stiprinantys
veiksniai maitinimo sektoriuje. Antrojoje darbo dalyje, atliekamas tyrimas, analizuojama įmonės
vidinė ir išorinė aplinka, identifikuojami probleminiai lojalumo stiprinimo aspektai bei vertinamas
restorano „PIANO PIANO“ klientų lojalumas. Trečiojoje darbo dalyje, remiantis tyrimo rezultatais,
pateikiamas restorano „PIANO PIANO” klientų lojalumo stiprinimo planas. Darbo tikslas – išanalizavus teorinius klientų lojalumo stiprinimo aspektus, įvertinti restorano
„PIANO PIANO“ klientų lojalumą ir parengti lojalumo stiprinimo planą. Darbui parengti taikyti
tokie metodai: mokslinės literatūros analizė, sisteminimas, palyginimas, anketinė apklausa, statistinė
analizė.
Description:
Theoretical part
analyses the concept of customer loyalty, deals with the customer loyalty factors specific in catering
industry. The second part presents results of the research. In this part company’s internal and external
environment was analysed, problematic aspects of customer loyalty identified and the situation of
customer loyalty evaluated. The third part presents the plan for the strengthening of customer loyalty
in restaurant “PIANO PIANO”. This plan is based upon the results of empirical research. The aim of the thesis is to evaluate theoretical aspects of customer loyalty development, to
evaluate customer loyalty in case of restaurant “PIANO PIANO” and to prepare the plan for the
strengthening of customer loyalty. The following methods were applied for the preparation of the
thesis: scientific literature analysis, filling, comparing, a questionnaire research, statistical analysis.