DSpace talpykla

Restorano ,,Piano Piano” klientų lojalumo stiprinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Griškonytė, Reda
dc.date.accessioned 2021-07-20T12:01:47Z
dc.date.available 2021-07-20T12:01:47Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4666
dc.description Theoretical part analyses the concept of customer loyalty, deals with the customer loyalty factors specific in catering industry. The second part presents results of the research. In this part company’s internal and external environment was analysed, problematic aspects of customer loyalty identified and the situation of customer loyalty evaluated. The third part presents the plan for the strengthening of customer loyalty in restaurant “PIANO PIANO”. This plan is based upon the results of empirical research. The aim of the thesis is to evaluate theoretical aspects of customer loyalty development, to evaluate customer loyalty in case of restaurant “PIANO PIANO” and to prepare the plan for the strengthening of customer loyalty. The following methods were applied for the preparation of the thesis: scientific literature analysis, filling, comparing, a questionnaire research, statistical analysis. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje analizuojama klientų lojalumo samprata, nagrinėjami klientų lojalumą stiprinantys veiksniai maitinimo sektoriuje. Antrojoje darbo dalyje, atliekamas tyrimas, analizuojama įmonės vidinė ir išorinė aplinka, identifikuojami probleminiai lojalumo stiprinimo aspektai bei vertinamas restorano „PIANO PIANO“ klientų lojalumas. Trečiojoje darbo dalyje, remiantis tyrimo rezultatais, pateikiamas restorano „PIANO PIANO” klientų lojalumo stiprinimo planas. Darbo tikslas – išanalizavus teorinius klientų lojalumo stiprinimo aspektus, įvertinti restorano „PIANO PIANO“ klientų lojalumą ir parengti lojalumo stiprinimo planą. Darbui parengti taikyti tokie metodai: mokslinės literatūros analizė, sisteminimas, palyginimas, anketinė apklausa, statistinė analizė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientai, lojalumo didinimas, lojalumo didinimo programa. en_US
dc.title Restorano ,,Piano Piano” klientų lojalumo stiprinimas en_US
dc.title.alternative Increasing the consumer loyalty of the Piano Piano restaurant en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra