Santrauka:
Pirmoje dalyje išanalizuota pardavimų skatinimo samprata, pardavimų
skatinimo priemonės. Antroje dalyje analizuojama įmonės verslo aplinka, pateikta SSGG ir PEST
analizės, atlikti 2 tyrimai, kuriuose pateikiami konkurentų naudojami rėmimo komplekso elementai
ir vartotojų nuomonių tyrimas. Trečioje dalyje išanalizavus teorinius pardavimų skatinimo aspektus
ir ištyrus įmonės ir konkurentų veiksmus yra pateikiami sprendimai, kurie prisidėtų prie gyvybės
draudimo pardavimų skatinimo. Darbo problema: šiais laikais, kai rinkoje yra daug analogiškų paslaugų labai svarbu yra
stebėti pokyčius rinkoje ir laiku į juos reaguojant ieškoti naujų sprendimų, kurie užtikrintų įmonės
plėtrą bei augimą. Šiomis dienomis vis svarbesnę dalį plėtros užima pardavimo skatinimas, kuris
tampa būtina priemone įmonėje, kurios tikslas pardavimų augimas. Reaguojant į pokyčius AB
„Swedbank“ atnaujino gyvybės draudimo paslaugą, pakeitė kainodarą, paslaugos kaina sumažėjo,
tapo konkurencingesne konkurentų atžvilgiu, tačiau po atnaujinimo nebuvo imtasi jokių pardavimo
skatinimo veiksmų.
Darbo tikslas: išanalizavus mokslinėje literatūroje patektas pardavimo skatinimo
priemones, jų sampratą, įmonės verslo aplinką ir atlikus konkurentų tyrimą pateikti problemos
sprendimus, kuriuos įmonė naudojant galėtų skatinti gyvybės draudimo paslaugų pardavimą.
Description:
The first part analyzes the concept of sales promotion, sales promotion
measures. The second part analyzes the company's business environment, presents SWOT and PEST
analysis, 2 studies, which present the elements of the support complex used by competitors and a
survey of consumer opinions. The third part, after analyzing the theoretical aspects of sales promotion
and examining the actions of the company and competitors, presents solutions that would contribute
to the sales promotion of life insurance. The main problem of the work is: in these times, when there are many similar services on
the market, it is very important that the market changes and responds in a timely manner to new
solutions that ensure the development and growth of companies. These days, all the key development
letters that are becoming necessary in a company aiming at sales growth. In response to the changes,
Swedbank AB renewed its life insurance service, changed its pricing, reduced the price of services,
became competitive from the point of view of competitors, but after the renewal there were no direct
sales promotion actions.
The aim of the work - after analyzing the sales promotion measures in the scientific
literature, their concept, the company's business environment and conducting a competition study to
provide solutions to the problem, which the company could use to promote the sale of life insurance
services.