DSpace talpykla

AB „Swedbank“ gyvybės draudimo produkto pardavimų skatinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čiplytė, Raminta
dc.date.accessioned 2021-07-20T12:00:25Z
dc.date.available 2021-07-20T12:00:25Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4665
dc.description The first part analyzes the concept of sales promotion, sales promotion measures. The second part analyzes the company's business environment, presents SWOT and PEST analysis, 2 studies, which present the elements of the support complex used by competitors and a survey of consumer opinions. The third part, after analyzing the theoretical aspects of sales promotion and examining the actions of the company and competitors, presents solutions that would contribute to the sales promotion of life insurance. The main problem of the work is: in these times, when there are many similar services on the market, it is very important that the market changes and responds in a timely manner to new solutions that ensure the development and growth of companies. These days, all the key development letters that are becoming necessary in a company aiming at sales growth. In response to the changes, Swedbank AB renewed its life insurance service, changed its pricing, reduced the price of services, became competitive from the point of view of competitors, but after the renewal there were no direct sales promotion actions. The aim of the work - after analyzing the sales promotion measures in the scientific literature, their concept, the company's business environment and conducting a competition study to provide solutions to the problem, which the company could use to promote the sale of life insurance services. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje išanalizuota pardavimų skatinimo samprata, pardavimų skatinimo priemonės. Antroje dalyje analizuojama įmonės verslo aplinka, pateikta SSGG ir PEST analizės, atlikti 2 tyrimai, kuriuose pateikiami konkurentų naudojami rėmimo komplekso elementai ir vartotojų nuomonių tyrimas. Trečioje dalyje išanalizavus teorinius pardavimų skatinimo aspektus ir ištyrus įmonės ir konkurentų veiksmus yra pateikiami sprendimai, kurie prisidėtų prie gyvybės draudimo pardavimų skatinimo. Darbo problema: šiais laikais, kai rinkoje yra daug analogiškų paslaugų labai svarbu yra stebėti pokyčius rinkoje ir laiku į juos reaguojant ieškoti naujų sprendimų, kurie užtikrintų įmonės plėtrą bei augimą. Šiomis dienomis vis svarbesnę dalį plėtros užima pardavimo skatinimas, kuris tampa būtina priemone įmonėje, kurios tikslas pardavimų augimas. Reaguojant į pokyčius AB „Swedbank“ atnaujino gyvybės draudimo paslaugą, pakeitė kainodarą, paslaugos kaina sumažėjo, tapo konkurencingesne konkurentų atžvilgiu, tačiau po atnaujinimo nebuvo imtasi jokių pardavimo skatinimo veiksmų. Darbo tikslas: išanalizavus mokslinėje literatūroje patektas pardavimo skatinimo priemones, jų sampratą, įmonės verslo aplinką ir atlikus konkurentų tyrimą pateikti problemos sprendimus, kuriuos įmonė naudojant galėtų skatinti gyvybės draudimo paslaugų pardavimą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų skatinimas, gyvybės draudimo produktai, pardavimų skatinimo priemonės. en_US
dc.title AB „Swedbank“ gyvybės draudimo produkto pardavimų skatinimas en_US
dc.title.alternative Sales promotion of Swedbank AB life insurance product en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra