Santrauka:
Teorinėje dalyje atskleidžiama lojalumo samprata, pristatomi lojalumo tipai,
veiksniai, darantys įtaką vartotojų lojalumui, įvairių mažmeninės prekybos įmonių naudojamos
lojalumo programos, o taip pat šių įmonių taikomos vartotojų lojalumo formavimo ir didinimo
priemonės bei instrumentai. Praktinėje darbo dalyje pateikiami prekybos tinklo „Lidl Lietuva“
vartotojų apklausos rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami prekybos tinklo „Lidl Lietuva“
vartotojų lojalumo formavimo tobulinimui, pristatomos tokio tobulinimo priemonės ir šių priemonių
diegimo analizuojamame prekybos tinkle biudžetas. Darbo problema. Kokiais būdais ir priemonėmis įmonė gali formuoti savo vartotojų
lojalumą?
Darbo tikslas. Išanalizuoti vartotojų lojalumo formavimo būdus ir priemones, pateikti
pasiūlymus UAB „Lidl Lietuva“ vartotojų lojalumo formavimui tobulinti.
Description:
The theoretical part reveals the concept of loyalty, presents
the types of loyalty, factors influencing consumer loyalty, loyalty programs used by various retail
companies, as well as the tools and instruments used by these companies to form and increase
consumer loyalty. The practical part of the work presents the results of the survey of consumers of
the retail chain „Lidl Lietuva“. The project part of the work presents the development of „Lidl
Lietuva“ consumer loyalty formation network, presents such improvement measures and the budget
for the implementation of these measures in the analyzed retail network. The main problem of the (professional BA thesis) - In what ways and means can a company
build the loyalty of its customers?
The aim of the (professional BA thesis) - To analyze the ways and means of forming
consumer loyalty, to submit proposals for the improvement of consumer loyalty formation of UAB
„Lidl Lietuva“.