DSpace talpykla

UAB ,,LIDL Lietuva“ vartotojų lojalumo stiprinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šliuževičius, Mantas
dc.date.accessioned 2021-07-20T11:17:41Z
dc.date.available 2021-07-20T11:17:41Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4661
dc.description The theoretical part reveals the concept of loyalty, presents the types of loyalty, factors influencing consumer loyalty, loyalty programs used by various retail companies, as well as the tools and instruments used by these companies to form and increase consumer loyalty. The practical part of the work presents the results of the survey of consumers of the retail chain „Lidl Lietuva“. The project part of the work presents the development of „Lidl Lietuva“ consumer loyalty formation network, presents such improvement measures and the budget for the implementation of these measures in the analyzed retail network. The main problem of the (professional BA thesis) - In what ways and means can a company build the loyalty of its customers? The aim of the (professional BA thesis) - To analyze the ways and means of forming consumer loyalty, to submit proposals for the improvement of consumer loyalty formation of UAB „Lidl Lietuva“. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje atskleidžiama lojalumo samprata, pristatomi lojalumo tipai, veiksniai, darantys įtaką vartotojų lojalumui, įvairių mažmeninės prekybos įmonių naudojamos lojalumo programos, o taip pat šių įmonių taikomos vartotojų lojalumo formavimo ir didinimo priemonės bei instrumentai. Praktinėje darbo dalyje pateikiami prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ vartotojų apklausos rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ vartotojų lojalumo formavimo tobulinimui, pristatomos tokio tobulinimo priemonės ir šių priemonių diegimo analizuojamame prekybos tinkle biudžetas. Darbo problema. Kokiais būdais ir priemonėmis įmonė gali formuoti savo vartotojų lojalumą? Darbo tikslas. Išanalizuoti vartotojų lojalumo formavimo būdus ir priemones, pateikti pasiūlymus UAB „Lidl Lietuva“ vartotojų lojalumo formavimui tobulinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vartotojų lojalumas, stipinimas, marketingo priemonės. en_US
dc.title UAB ,,LIDL Lietuva“ vartotojų lojalumo stiprinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Strengthening LIDL Lietuva UAB consumer loyalty through marketing tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra