Santrauka:
Teorinėje dalyje pateikiama prekės ženklo samprata, jos funkcijos,
stipraus prekės ženklo nauda organizacijai, prekės ženklo vertė ir jos elementai, identifikavimo
elementų svarba kuriant prekės ženklo vertę, bei marketingo komunikacijos svarba. Analitinėje dalyje
atlikta prekės ženklo „Alfa“ veiklos analizė, analizuojamos mikro ir makro aplinkos, marketingo
kompleksas bei vartotojų nuomonės tyrimo analizė. Projektinėje dalyje pateikiami sprendimai, kurie
skirti prekės ženklo „Alfa“ vertės didinimui, remiantis tyrimo rezultatais. Darbo problema – prekės ženklas „Alfa“, turi daug potencialių konkurentų rinkoje. Norint
išlikti konkurencingoje rinkoje, reikia išsiaiškinti kokie sprendimai padidintų prekės ženklo „Alfa“
vertę?
Darbo tikslas – parengti prekės ženklo „Alfa“ vertės didinimo sprendimus.
Description:
The theoretical part presents the concept of the brand, its functions,
the benefits of a strong brand for the organization, the value of the brand and its elements, the
importance of identification elements in creating brand value, and the importance of marketing
communication. In the analytical part, the analysis of the Alfa brand activity, the analyzed micro and
macro environment, marketing complex and the analysis of consumer opinion research are
performed. The project part presents solutions to increase the value of the Alfa brand based on the
results of the research. The problem with the job is that the Alfa brand has many potential competitors in the
market. In order to stay competitive in the market, what solutions need to be found to increase the
value of the Alfa brand?
The aim of the work is to prepare solutions for increasing the value of the Alfa brand.