DSpace talpykla

Prekės ženklo „Alfa“ vertės didinimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Liutkevičiūtė, Ema
dc.date.accessioned 2021-07-20T08:24:19Z
dc.date.available 2021-07-20T08:24:19Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4657
dc.description The theoretical part presents the concept of the brand, its functions, the benefits of a strong brand for the organization, the value of the brand and its elements, the importance of identification elements in creating brand value, and the importance of marketing communication. In the analytical part, the analysis of the Alfa brand activity, the analyzed micro and macro environment, marketing complex and the analysis of consumer opinion research are performed. The project part presents solutions to increase the value of the Alfa brand based on the results of the research. The problem with the job is that the Alfa brand has many potential competitors in the market. In order to stay competitive in the market, what solutions need to be found to increase the value of the Alfa brand? The aim of the work is to prepare solutions for increasing the value of the Alfa brand. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje pateikiama prekės ženklo samprata, jos funkcijos, stipraus prekės ženklo nauda organizacijai, prekės ženklo vertė ir jos elementai, identifikavimo elementų svarba kuriant prekės ženklo vertę, bei marketingo komunikacijos svarba. Analitinėje dalyje atlikta prekės ženklo „Alfa“ veiklos analizė, analizuojamos mikro ir makro aplinkos, marketingo kompleksas bei vartotojų nuomonės tyrimo analizė. Projektinėje dalyje pateikiami sprendimai, kurie skirti prekės ženklo „Alfa“ vertės didinimui, remiantis tyrimo rezultatais. Darbo problema – prekės ženklas „Alfa“, turi daug potencialių konkurentų rinkoje. Norint išlikti konkurencingoje rinkoje, reikia išsiaiškinti kokie sprendimai padidintų prekės ženklo „Alfa“ vertę? Darbo tikslas – parengti prekės ženklo „Alfa“ vertės didinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, vertės didinimas, sprendimai. en_US
dc.title Prekės ženklo „Alfa“ vertės didinimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Decisions for increasing the value of Alfa brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra