Santrauka:
Pirmojoje teorinėje dalyje aptariama pardavimo samprata ir jos ryšys su marketingu, verslo ir marketingo strategijų įvairovė ir marketingo priemonių būdai klientų pritraukimui. Analitinėje dalyje atliekama UAB „Theca
Furniture“ veiklos, pardavimų ir konkurentų analizė, įmonės naudojamų marketingo priemonių
taikymas ir atliekamas kokybinis tyrimas bei tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami
pardavimo didinimo galimybės Lietuvoje ir pateikiami sprendimo būdai, taikant marketingo
komunikacijų priemones. Darbo problema: Kiekvienos įmonės pageidaujamas rezultatas yra plėtra, kuri didina
įmonės pardavimus. Kad tai pasiektų, įmonė turi numatyti pardavimų strategiją Lietuvos rinkoje ir
taktinius veiksmus – tą ji gali padaryti žinodama, kaip veikia lokali rinka ir kokie veiksniai padeda
parduoti vartotojams. Tad įmonė turi išsiaiškinti kokias taikant marketingo komunikacijų priemones
UAB „Theca Furniture“ galėtų plėsti klientų ratą Lietuvos rinkoje ir didinti pardavimus.
Darbo tikslas: Įvertinus UAB „Theca Furniture“ pardavimų galimybes Lietuvos rinkoje,
pateikti pasiūlymus, kaip padidinti pardavimus Lietuvoje taikant marketingo komunikacijų
priemones.
Description:
The first theoretical part discusses
the concept of sales and its connection with marketing, the variety of business and marketing
strategies and the methods of marketing tools to attract customers. In the analytical part, the
analysis of UAB Theca Furniture's activities, sales and competitors, the application of the marketing
tools used by the company and the qualitative research and analysis of the research results are
performed. The project part presents the possibilities of increasing sales in Lithuania and presents
the solutions using marketing communication tools. The main problem of the (professional BA thesis) - Because the desired result of every
company is an expansion that increases the sales of the company. In order to achieve this, a
company must anticipate sales strategy and tactical actions in the Lithuanian market - they can do
this by knowing how the local market works and what factors help to sell to consumers. Therefore,
the company needs to find out what marketing communication tools UAB Theca Furniture could
use to expand the circle of customers in the Lithuanian market and increase sales.
The aim of the (professional BA thesis): After evaluating the sales opportunities of UAB
Theca Furniture in the Lithuanian market, to submit proposals on how to increase sales in Lithuania
by applying marketing communication tools.