DSpace talpykla

UAB „Theca furniture“ pardavimų didinimas Lietuvoje taikant marketingo komunikacijų priemones

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaicickaitė, Brigita
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:54:11Z
dc.date.available 2021-07-20T07:54:11Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4653
dc.description The first theoretical part discusses the concept of sales and its connection with marketing, the variety of business and marketing strategies and the methods of marketing tools to attract customers. In the analytical part, the analysis of UAB Theca Furniture's activities, sales and competitors, the application of the marketing tools used by the company and the qualitative research and analysis of the research results are performed. The project part presents the possibilities of increasing sales in Lithuania and presents the solutions using marketing communication tools. The main problem of the (professional BA thesis) - Because the desired result of every company is an expansion that increases the sales of the company. In order to achieve this, a company must anticipate sales strategy and tactical actions in the Lithuanian market - they can do this by knowing how the local market works and what factors help to sell to consumers. Therefore, the company needs to find out what marketing communication tools UAB Theca Furniture could use to expand the circle of customers in the Lithuanian market and increase sales. The aim of the (professional BA thesis): After evaluating the sales opportunities of UAB Theca Furniture in the Lithuanian market, to submit proposals on how to increase sales in Lithuania by applying marketing communication tools. en_US
dc.description.abstract Pirmojoje teorinėje dalyje aptariama pardavimo samprata ir jos ryšys su marketingu, verslo ir marketingo strategijų įvairovė ir marketingo priemonių būdai klientų pritraukimui. Analitinėje dalyje atliekama UAB „Theca Furniture“ veiklos, pardavimų ir konkurentų analizė, įmonės naudojamų marketingo priemonių taikymas ir atliekamas kokybinis tyrimas bei tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami pardavimo didinimo galimybės Lietuvoje ir pateikiami sprendimo būdai, taikant marketingo komunikacijų priemones. Darbo problema: Kiekvienos įmonės pageidaujamas rezultatas yra plėtra, kuri didina įmonės pardavimus. Kad tai pasiektų, įmonė turi numatyti pardavimų strategiją Lietuvos rinkoje ir taktinius veiksmus – tą ji gali padaryti žinodama, kaip veikia lokali rinka ir kokie veiksniai padeda parduoti vartotojams. Tad įmonė turi išsiaiškinti kokias taikant marketingo komunikacijų priemones UAB „Theca Furniture“ galėtų plėsti klientų ratą Lietuvos rinkoje ir didinti pardavimus. Darbo tikslas: Įvertinus UAB „Theca Furniture“ pardavimų galimybes Lietuvos rinkoje, pateikti pasiūlymus, kaip padidinti pardavimus Lietuvoje taikant marketingo komunikacijų priemones. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, marketingo komunikacija, priemonės. en_US
dc.title UAB „Theca furniture“ pardavimų didinimas Lietuvoje taikant marketingo komunikacijų priemones en_US
dc.title.alternative Increasing sales of Theca Furniture UAB in Lithuania by application of marketing communication tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra