Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojamos ir aptariamos marketingo komplekso,
rinkos segmentacijos ir marketingo komunikacijos sąvokos bei teorijos. Analitinėje dalyje aprašoma
įmonės situacija, vidinė ir išorinė aplinka bei empirinio tyrimo surinkti duomenys. Projektinėje dalyje
teikiami pasiūlymai marketingo planui bei aptariamas įmonės tikslinio kliento rinkos segmentas. arbo problema. Įmonė leisdama lėšas marketingo plano įgyvendinimui neekonomiškai
jas išnaudoja, dėl rinkos klientų segmentavimo nebuvimo marketingo plane, taip padidinant
marketingo veiklos sąnaudas ir mažinant jo naudingumą.
Darbo tikslas. Teoriškai apibrėžus marketingo komplekso bei segmentavimo teorijos
sąsajas, atlikus MB „Dalykų ministerija“ situacijos ir rinkos analizę pateikti siūlymus, kurie užtikrintų
marketingo komplekso elementų valdymą ir padidintų jo naudingumą.
Description:
The theoretical part discusses the main concepts of marketing complex,
segmentation and marketing communications.The practical part presents results of the research,
which reflects the needs, ecperiences and behavior of event participants. The project part presents
market segment singled out according to the conducted analysis, for which the services offered by
„Dalykų Ministerija“ MB would be relevant. Work problem. The company uses the funds for the implementation of the marketing plan
uneconomically, due to the lack of market customer segmentation in the marketing plan, thus
increasing the costs of marketing activities and reducing its usefulness.
The aim. After theoretically defining the links between the marketing complex and
segmentation theory, and conducting an analysis of the situation and the market present proposals
that would ensure the management of the elements of the marketing complex and increase its
usefulness.