DSpace talpykla

MB „Dalykų ministerija“ marketingo komplekso sprendimai vartotojų segmentavimo pagrindu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Maliauskas, Austumas
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:51:10Z
dc.date.available 2021-07-20T07:51:10Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4652
dc.description The theoretical part discusses the main concepts of marketing complex, segmentation and marketing communications.The practical part presents results of the research, which reflects the needs, ecperiences and behavior of event participants. The project part presents market segment singled out according to the conducted analysis, for which the services offered by „Dalykų Ministerija“ MB would be relevant. Work problem. The company uses the funds for the implementation of the marketing plan uneconomically, due to the lack of market customer segmentation in the marketing plan, thus increasing the costs of marketing activities and reducing its usefulness. The aim. After theoretically defining the links between the marketing complex and segmentation theory, and conducting an analysis of the situation and the market present proposals that would ensure the management of the elements of the marketing complex and increase its usefulness. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojamos ir aptariamos marketingo komplekso, rinkos segmentacijos ir marketingo komunikacijos sąvokos bei teorijos. Analitinėje dalyje aprašoma įmonės situacija, vidinė ir išorinė aplinka bei empirinio tyrimo surinkti duomenys. Projektinėje dalyje teikiami pasiūlymai marketingo planui bei aptariamas įmonės tikslinio kliento rinkos segmentas. arbo problema. Įmonė leisdama lėšas marketingo plano įgyvendinimui neekonomiškai jas išnaudoja, dėl rinkos klientų segmentavimo nebuvimo marketingo plane, taip padidinant marketingo veiklos sąnaudas ir mažinant jo naudingumą. Darbo tikslas. Teoriškai apibrėžus marketingo komplekso bei segmentavimo teorijos sąsajas, atlikus MB „Dalykų ministerija“ situacijos ir rinkos analizę pateikti siūlymus, kurie užtikrintų marketingo komplekso elementų valdymą ir padidintų jo naudingumą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo kompleksas, vartotojų segmentavimas, sprendimai. en_US
dc.title MB „Dalykų ministerija“ marketingo komplekso sprendimai vartotojų segmentavimo pagrindu en_US
dc.title.alternative Dalykų Ministerija MB marketing mix strategies based on consumer segmentation en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra