Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama prekės ženklo samprata, jo kuriama vertė,
analizuojama prekės ženklo įvaizdžio koncepcija, jo formavimas. Analitinėje dalyje pateikiama
prekės ženklo „Book Lovers“ identiteto ir pozicionavimo analizė, lyginant su konkurentais, vartotojų
analizė, atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas ir jo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje
identifikuojami marketingo komunikacijos sprendimai prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdžio
formavimui, sudaromas priemonių planas. Pabaigoje pateikiamos darbo išvados. Darbo problema – kaip panaudojant marketingo komunikacijos priemones tikslingai
suformuoti prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdį.
Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdžio formavimo sprendimus,
panaudojant marketingo komunikacijos priemones.
Description:
The theoretical part discusses the concept of a brand, the value it creates, brand
image and its formation tendencies. The analytical part presents the analysis of Book Lovers brand
identity and positioning, consumer analysis, the quantitative research. The project part presents
marketing communication solutions for forming the Book Lovers brand image, and shows a plan of
measures. Lastly, the conclusions are presented. The main problem of the professional BA thesis – how to purposefully form the image of the
Book Lovers brand using marketing communication tools.
The aim of the professional BA thesis – to provide Book Lovers brand image formation
solutions using marketing communication tools.