DSpace talpykla

Prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdžio formavimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Linkevičiūtė, Simona
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:28:43Z
dc.date.available 2021-07-20T07:28:43Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4650
dc.description The theoretical part discusses the concept of a brand, the value it creates, brand image and its formation tendencies. The analytical part presents the analysis of Book Lovers brand identity and positioning, consumer analysis, the quantitative research. The project part presents marketing communication solutions for forming the Book Lovers brand image, and shows a plan of measures. Lastly, the conclusions are presented. The main problem of the professional BA thesis – how to purposefully form the image of the Book Lovers brand using marketing communication tools. The aim of the professional BA thesis – to provide Book Lovers brand image formation solutions using marketing communication tools. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama prekės ženklo samprata, jo kuriama vertė, analizuojama prekės ženklo įvaizdžio koncepcija, jo formavimas. Analitinėje dalyje pateikiama prekės ženklo „Book Lovers“ identiteto ir pozicionavimo analizė, lyginant su konkurentais, vartotojų analizė, atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas ir jo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje identifikuojami marketingo komunikacijos sprendimai prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdžio formavimui, sudaromas priemonių planas. Pabaigoje pateikiamos darbo išvados. Darbo problema – kaip panaudojant marketingo komunikacijos priemones tikslingai suformuoti prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdį. Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdžio formavimo sprendimus, panaudojant marketingo komunikacijos priemones. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdžio formavimas, sprendimai, prekės ženklas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Book Lovers“ įvaizdžio formavimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Decisions for Book Lovers brand image formation en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra