Santrauka:
1 skyriuje - teoriškai
yra išanalizuoti ir pateikti pardavimams darantys veiksniai. Antrame skyriuje yra pateiktos UAB
„Skortepas“ įmonės vidinės ir išorės analizės, kurios yra atliktos siekiant nustatyti įmonės
pardavimams darančių veiksnių įtaką. Trečiame skyriuje yra pateikiamas pardavimų didinimo
sprendimas Lietuvos ir Latvijos rinkoje. Darbo problema - UAB „Skortepas“ įmonės pardavimai per pastaruosius 3 metus
kilo ir krito. Dėl COVID – 19 pandemijos įmonės pardavimai, paskutiniais veiklos metais
sumažėjo 11 %. Dėl sumažėjusių pardavimų sumažėjo ir įmonės pelnas.
Darbo tikslas – išanalizavus UAB „Skortepas“ pardavimus bei jiems įtaką darančius
veiksnius, pateikti pardavimų didinimo sprendimus Lietuvos ir užsienio šalies rinkose.
Description:
In chapter 1 is provided theoretically analyzed factors that influence the sales of firms.
The second chapter presents the internal and external analyzes of UAB “Skortepas”, which are
performed to determine the impact of factors affecting the company’s sales. The third and last
chapter presents the sales increase solution in the Lithuanian and Latvian markets. The main problem of the professional BA thesis. Due to the difficulties caused by
the COVID – 19 pandemic, UAB Skortepas sales have fallen by 11 % in recent years. The
company’s profit also declined due to lower sales.
Objectives of the professional BA thesis: The aim of the paper is: to analyze sales of
UAB “Skortepas” and the factors influencing them, to provide sales increase solutions in Lithuanian
and foreign markets.