DSpace talpykla

UAB „Skortepas“ pardavimų didinimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šideikis, Mykolas
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:24:40Z
dc.date.available 2021-07-20T07:24:40Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4648
dc.description In chapter 1 is provided theoretically analyzed factors that influence the sales of firms. The second chapter presents the internal and external analyzes of UAB “Skortepas”, which are performed to determine the impact of factors affecting the company’s sales. The third and last chapter presents the sales increase solution in the Lithuanian and Latvian markets. The main problem of the professional BA thesis. Due to the difficulties caused by the COVID – 19 pandemic, UAB Skortepas sales have fallen by 11 % in recent years. The company’s profit also declined due to lower sales. Objectives of the professional BA thesis: The aim of the paper is: to analyze sales of UAB “Skortepas” and the factors influencing them, to provide sales increase solutions in Lithuanian and foreign markets. en_US
dc.description.abstract 1 skyriuje - teoriškai yra išanalizuoti ir pateikti pardavimams darantys veiksniai. Antrame skyriuje yra pateiktos UAB „Skortepas“ įmonės vidinės ir išorės analizės, kurios yra atliktos siekiant nustatyti įmonės pardavimams darančių veiksnių įtaką. Trečiame skyriuje yra pateikiamas pardavimų didinimo sprendimas Lietuvos ir Latvijos rinkoje. Darbo problema - UAB „Skortepas“ įmonės pardavimai per pastaruosius 3 metus kilo ir krito. Dėl COVID – 19 pandemijos įmonės pardavimai, paskutiniais veiklos metais sumažėjo 11 %. Dėl sumažėjusių pardavimų sumažėjo ir įmonės pelnas. Darbo tikslas – išanalizavus UAB „Skortepas“ pardavimus bei jiems įtaką darančius veiksnius, pateikti pardavimų didinimo sprendimus Lietuvos ir užsienio šalies rinkose. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, sprendimai, analizė. en_US
dc.title UAB „Skortepas“ pardavimų didinimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Strategies for increasing sales of Skortepas UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra