Santrauka:
Teorinėje dalyje
aptariama marketingo internete samprata, jo ypatumai bei tikslai. Taip pat išanalizuoti bei palyginti
dviejų skirtingų autorių marketingo kompleksai internete bei pasirinktas vienas, pagal kurį bus
analizuojama įmonė tolesnėse dalyse. Analitinėje dalyje yra aptariami platformos Eneba.com
marketingo komplekso internete vykdomi sprendimai, atliekama anketinė apklausa bei aptariami jos
rezultatai, kurios dėka yra išskiriami platformos Eneba.com marketingo komplekso internete
tobulintini aspektai. Projektinėje dalyje aprašomi siūlomi tobulintini sprendimai bei pateikiamas šių
sprendimų finansinis pagrindimas. Darbas pradedamas įvadu ir užbaigiamas išvadomis. Darbo problema. Kadangi internetas tampa labai svarbus veiksnys kiekvieno verslo veikloje
bei koreguoja marketingo komplekso elementus, svarbu išsiaiškinti, kokią įtaką platformai
Eneba.com bei jos vartotojams daro marketingo komplekso elementai.
Darbo tikslas - išanalizuoti platformos Eneba.com vykdomus interneto marketingo
sprendimus bei pateikti marketingo komplekso tobulinimo pasiūlymus.
Description:
In the theoretical part concept of internet marketing, it’s features and goals are discussed.
Additionally, two marketing mixes from different authors are analyzed, compared and one of them
was chosen for further analysis of the platform Eneba.com according to all of the elements of the
chosen marketing mix. The analytical part discusses the decisions implemented by platform
Eneba.com on each element of the chosen marketing mix, also questionnaire survey is being released
publicly and its results are discussed, thanks to which the aspects of the online marketing mix of the
platform Eneba.com to be improved are singled out. In the project part, all of the suggestions are
described and financial justification is provided. The work begins with a summary and ends with the
conclusions. achelor’s work problem - Since internet is becoming more and more important to every
business and changes marketing mix elements, it is important to find out how the elements of the
marketing mix affects platform Eneba.com and its users.
Bachelor’s work aim – to analyze internet marketing decisions implemented by the platform
Eneba.com and to submit suggestions for the improvement of marketing mix elements.