DSpace talpykla

Platformos Eneba.com marketingo sprendimų tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jankus, Lukas
dc.date.accessioned 2021-07-20T06:54:36Z
dc.date.available 2021-07-20T06:54:36Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4645
dc.description In the theoretical part concept of internet marketing, it’s features and goals are discussed. Additionally, two marketing mixes from different authors are analyzed, compared and one of them was chosen for further analysis of the platform Eneba.com according to all of the elements of the chosen marketing mix. The analytical part discusses the decisions implemented by platform Eneba.com on each element of the chosen marketing mix, also questionnaire survey is being released publicly and its results are discussed, thanks to which the aspects of the online marketing mix of the platform Eneba.com to be improved are singled out. In the project part, all of the suggestions are described and financial justification is provided. The work begins with a summary and ends with the conclusions. achelor’s work problem - Since internet is becoming more and more important to every business and changes marketing mix elements, it is important to find out how the elements of the marketing mix affects platform Eneba.com and its users. Bachelor’s work aim – to analyze internet marketing decisions implemented by the platform Eneba.com and to submit suggestions for the improvement of marketing mix elements. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama marketingo internete samprata, jo ypatumai bei tikslai. Taip pat išanalizuoti bei palyginti dviejų skirtingų autorių marketingo kompleksai internete bei pasirinktas vienas, pagal kurį bus analizuojama įmonė tolesnėse dalyse. Analitinėje dalyje yra aptariami platformos Eneba.com marketingo komplekso internete vykdomi sprendimai, atliekama anketinė apklausa bei aptariami jos rezultatai, kurios dėka yra išskiriami platformos Eneba.com marketingo komplekso internete tobulintini aspektai. Projektinėje dalyje aprašomi siūlomi tobulintini sprendimai bei pateikiamas šių sprendimų finansinis pagrindimas. Darbas pradedamas įvadu ir užbaigiamas išvadomis. Darbo problema. Kadangi internetas tampa labai svarbus veiksnys kiekvieno verslo veikloje bei koreguoja marketingo komplekso elementus, svarbu išsiaiškinti, kokią įtaką platformai Eneba.com bei jos vartotojams daro marketingo komplekso elementai. Darbo tikslas - išanalizuoti platformos Eneba.com vykdomus interneto marketingo sprendimus bei pateikti marketingo komplekso tobulinimo pasiūlymus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo sprendimai, marketingo kompleksas, tobulinimas. en_US
dc.title Platformos Eneba.com marketingo sprendimų tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the marketing decisions of the ENEBA.com platform en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra