Santrauka:
Darbą sudaro trys dalys: teoriniai paslaugų kokybės gerinimo aspektai,
UAB „Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugų kokybės tyrimas ir UAB“ Linrama“ techninio
aptarnavimo paslaugų kokybės gerinimo sprendimai. Darbo problema: Laisvas prekių ir paslaugų judėjimas ir prieinamumas leidžia vartotojam
laisvai rinktis kokio tiekėjo paslaugas nori pirkti. Kadangi dauguma tiekėjų teikia tokio pačio tipo
paslaugas vartotojai renkasi tokį tiekėją, kuris jo nuomone teikia aukštesnio kokybės lygio paslaugas,
todėl iškeliamas klausimas : kokios priemonės įtakoja UAB „Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugų
kokybės tobulinimą?
Darbo tikslas - išanalizavus paslaugos kokybės teorinius aspektus, ištirti UAB „Linrama“
techninio aptarnavimo paslaugos kokybę ir pateikti paslaugos kokybės gerinimo sprendimus.
Description:
This work consists three parts: theoretical service quality bettering aspects,
UAB “Linrama” technical repair service quality research, UAB “Linrama” service quality bettering
solutions. The main problem if the professional BA thesis – The free movement and availability of
goods and services allows the consumer to freely choose which supplier‘s servises he wants to buy. Since
most suppliers provide the same type of services, consumers choose a supplier who, in his opinios,
provides a higher level of quality services, therefore the question arises: what measures affect the
improvement of quality of UAB „Linrama“ technical service services?
The aim of the professional Ba thesis - After analyzing service quality theoretical aspects,
examine UAB “Lirnama” technical repair service quality and give service quality bettering solutions.