DSpace talpykla

UAB „Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugų kokybės tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ramanauskas, Gytis
dc.date.accessioned 2021-07-19T11:04:57Z
dc.date.available 2021-07-19T11:04:57Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4637
dc.description This work consists three parts: theoretical service quality bettering aspects, UAB “Linrama” technical repair service quality research, UAB “Linrama” service quality bettering solutions. The main problem if the professional BA thesis – The free movement and availability of goods and services allows the consumer to freely choose which supplier‘s servises he wants to buy. Since most suppliers provide the same type of services, consumers choose a supplier who, in his opinios, provides a higher level of quality services, therefore the question arises: what measures affect the improvement of quality of UAB „Linrama“ technical service services? The aim of the professional Ba thesis - After analyzing service quality theoretical aspects, examine UAB “Lirnama” technical repair service quality and give service quality bettering solutions. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys: teoriniai paslaugų kokybės gerinimo aspektai, UAB „Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugų kokybės tyrimas ir UAB“ Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugų kokybės gerinimo sprendimai. Darbo problema: Laisvas prekių ir paslaugų judėjimas ir prieinamumas leidžia vartotojam laisvai rinktis kokio tiekėjo paslaugas nori pirkti. Kadangi dauguma tiekėjų teikia tokio pačio tipo paslaugas vartotojai renkasi tokį tiekėją, kuris jo nuomone teikia aukštesnio kokybės lygio paslaugas, todėl iškeliamas klausimas : kokios priemonės įtakoja UAB „Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugų kokybės tobulinimą? Darbo tikslas - išanalizavus paslaugos kokybės teorinius aspektus, ištirti UAB „Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugos kokybę ir pateikti paslaugos kokybės gerinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų kokybė, tobulinimas, sprendimai. en_US
dc.title UAB „Linrama“ techninio aptarnavimo paslaugų kokybės tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the quality of Linrama UAB technical service en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra